Munro MК 1 е електричен SUV со необичен дизајн
Munro Vehicles го претстави своето прво возило, електричниот теренец MK_1. Компанијата тврди дека MK 1 е SUV кој е подеднакво цврст и способен, колку што е еколошки.
Еден мотор
Во зависност од означеното поле за опции, Munro MK 1 нуди или 299 КС или 381 КС и до 700 Nm вртежен момент. Сепак, за разлика од повеќето други електрични SUV модели со погон на сите тркала, ова доаѓа од само еден мотор, наместо од мотори на секоја оска.
Munro избра да користи еден електричен мотор поради интензивниот фокус на оф-роудот. Моќната единица е поставена во средината на теренецот за да му помогне да постигне речиси совршена распределба на тежината 50/50. Овозможува и совршена распределба на вртежниот момент.
„Најдобар начин да се вози надвор од патот е да се осигура дека иста количина на вртежен момент се доставува до секое тркало и дека сите тркала се вртат со иста брзина“, рече Расел Петерсон, извршен директор на Munro. „И без разлика колку е паметен вашиот компјутер, сепак ќе имате проблеми ако имате поделена погонска линија во возилото“.
По долго размислување, тимот избра да оди со мотор со аксијален флукс. Единицата тежи половина од повообичаениот мотор со радијален флукс (40 кг во случајот со Munro MK 1). Тоа исто така значи дека моторот се врти побавно, елиминирајќи ја потребата за намалување на погонот, што му овозможува на вртежниот момент да оди директно од моторот до двостепениот менувач до кутијата за пренос и да работи во најефикасниот опсег на вртежи во минута.
Моторите со аксијален флукс исто така генерираат висок вртежен момент во рикверц, што значи дека регенеративното сопирање е особено силно. Се разбира, постои и тежок механички систем за сопирање.
Електрични перформанси
Иако Munro е јасно дека е фокусиран на перформансите надвор од патот, тој вели дека моторот може да постигне MK 1 до 100 км/ч за само 4,9 секунди. Сепак, максималната брзина е ограничена на 129 км/ч.
Во однос на батериите, Munro MK 1 ќе се нуди со пакет од 61 kWh или 82 kWh, нудејќи досег до 306 км. Составен е од NMC батериски модули кои се монтирани во тешки алуминиумски кутии под возилото.
Манро не сакаше да користи шасија за скејтборд, бидејќи сака MK_1 да биде поиздржлив. Компанијата вели дека сака да може да ги обнови или замени батериските модули доколку е потребно. Батериите може да се полнат преку ноќ со стандарден приклучок или за нешто повеќе од 30 минути на брз полнач DC.
Цврста конструкција
MK 1 е поставен на скалеста шасија од галванизиран челик и е изработен од челик со дебелина од 5 мм. Има 480 мм клиренс од земја, можност за минување низ вода на длабочина до 800 мм и пристап од 84 степени и агли на заминување од 51 степен, како и 148-степен агол на прекин.
Munro прави свои оски. За намотките, краците на радиусот и управувачките шипки, Munro се обрати до специјалисти за натпреварување 4×4 за да испорача способности со високи перформанси, а диференцијалот со централно блокирање е стандарден. Предните и задните разлики за заклучување се нудат како опции.
Почетна цена од 49.995 фунти
Компанијата веќе зема депозити за првата серија модели „Founders Edition“ што ќе биде изградена во нејзиното седиште во Килбрид, Шкотска. Нова наменска фабрика се гради во централна Шкотска, а производството се планира да започне таму во 2024 година.
Munro првично ќе произведува само 250 единици годишно, но тврдат дека на крајот ќе ја зголемат оваа бројка на 2.500 примероци. Цените за теренецот започнуваат од 49.995 фунти.