fbpx

Наследникот на Aventador ќе има V12 со три електромотори и 1.015 КС

Lamborghini објави дел од техничките спецификации за наследникот на суперавтомобилот Aventador кој добива кодно име LB744

Lamborghini се подготвува за почетокот на својата нова ера откако производителот ги објави техничките спецификации на електрифицираниот суперавтомобил кој го носи кодното име LB744. Plug-in хибридниот систем се состои од нов 6,5-литарски V12, нов осумстепен менувач со двојна спојка, литиум-јонска батерија и три електрични мотори, кои нудат комбинирана моќност од 1.015 КС.

Lamborghini ги детализираше основите на своето прво „електрифицирано возило со високи перформанси“ кое ќе биде претставено наскоро како дел од прославите за неговата 60-годишнина, заменувајќи го прекинатиот Aventador и почитувајќи го наследството на суперавтомобилите со V12 погон од Сант’Агата.

Lamborghini LB744

Природно аспирираниот 6,5-литарски V12 со кодно име L545 е „детално преработен“ со зголемена излезна моќност и помала тежина во споредба со неговиот претходник. Промените вклучуваат реконструирани канали за довод на воздух, нов систем за согорување со зголемен однос на компресија и подобрена динамика на течности на издувните гасови. Како резултат на тоа, моторот произведува 825 КС при 9.250 вртежи во минута и 725 Nm вртежен момент при 6.750 вртежи во минута, што го прави најмоќниот мотор со 12 цилиндри што некогаш ја напуштил фабриката на Lamborghini. Всушност, само моторот со внатрешно согорување самиот по себе е 55 КС помоќен од Lamborghini Aventador SVJ, додека тежи 218 кг што е за 17 кг помалку од агрегатот во заминување.

Lamborghini LB744

Моторот со согорување е сè уште поставен на средина, но во новиот распоред е ротиран за 180 степени. Работи заедно со три електромотори со аксијален флукс со ладење со масло – два на предната оска и еден на задната страна поставени над новиот осумстепен менувач со двојна спојка. Така, додека V12 ја канализира својата моќ на задните тркала, електричните мотори овозможуваат новиот суперавтомобил да има погон на сите тркала со софистицирани можности за векторирање на вртежниот момент, а исто така ги придвижува сите четири тркала во ЕВ режим.

Нов менувач

Секој електричен мотор произведува 150 КС и тежи 18,5 кг. Секоја од единиците поставени напред придонесува 350 Nm вртежен момент на предната оска, додека задниот електричен мотор генерира до 150 Nm. Комбинираната моќност на plug-in хибридната поставка е импресивни 1.015 КС, со што за првпат еден сериски примерок на компанијата достигнува четирицифрена бројка на моќност.

Пакетот литиум-јонски батерии од 3,8 kWh се наоѓа во тунелот за пренос помеѓу возачот и патникот, со димензии 1.550 мм должина, 301 мм висина и 240 милиметри ширина. Додека полнењето трае 30 минути од надворешен извор на енергија (7 kW), може да се заврши за само шест минути од V12 моторот. Како и кај сите хибриди, батеријата може да се полни и со енергија од регенеративниот систем за сопирање на предните тркала. Lamborghini не го откри ЕВ опсегот на движење на plug-in хибридниот суперавтомобил, но рече дека вкупните емисии на CO2 се намалени за 30% во споредба со неелектрифицираниот Aventador Ultimae.

Друга сосема нова компонента е осум-брзинскиот менувач со двојна спојка (DCT) поставен во попречна задна положба што потсетува на Lamborghini Miura од 1966 година. Тој е прилично компактен, со димензии 560 мм должина, 750 мм ширина и 580 мм висина. Уште поважно, развиениот менувач е полесен и побрз од седумстепениот DCT кој се наоѓа во Huracan, додека неговата поставеност овозможува попространа кабина со две седишта во споредба со Aventador. Понатаму, има функција за „континуирано спуштање на брзина“ која спушта повеќе брзини со држење на левата лопатка. Имено, во DCT нема брзина за рикверц, а за движењето наназад се грижи триото електромотори.

Новиот предводник на Lamborghini ќе биде претставен „наскоро“, а нема да биде изненадување ако марката продолжи со својата тизер кампања во пресрет на премиерата.

Поврзани вести

Back to top button