Новата Fiat Panda Grande дебитира со електричен и хибриден погон
Новиот модел изгледа како модерна реинтерпретација на оригиналната Panda, усвојувајќи кросовер стилски знаци
Во еден изненадувачки потег, новата генерација на Fiat Panda беше претставена во сериска форма како ретро-инспириран хечбек со висока поставеност со стилски знаци на кросовер и опционален електричен погон. Наречен Grande Panda за да го нагласи својот поголем отпечаток во споредба со сегашниот модел, тој ќе биде позициониран поблиску до сегментот на субкомпакти.
Новиот модел ќе биде достапен со целосно електрични и хибридни погонски агрегати, споделувајќи ја Smart Car платформата Stellantis со Citroen C3/e-C3. Воведувањето ќе започне во Европа, Блискиот Исток и Африка, а потоа и други пазари. Fiat ја опиша Grande Panda како „прва од новата глобална линија“, потврдувајќи го лансирањето на ново возило секоја година до 2027 година.
Fiat Grande Panda прифаќа ретро-футуристички дизајн, инспириран од Fiat Concept City Car кој дебитираше претходно оваа година. Пикселираната X шема на LED фаровите и задните светла, се пресликуваат со тркалата со четири краци од 17 инчи. Класичните браници, пластичната обвивка, шините на покривот и великодушното растојание од подлогата придонесуваат за цврст став, кој потсетува на оригиналната Panda 4×4.
Друго потсетник на минатото е натписот Panda испечатен на каросеријата и буквата Fiat на задната врата. Со должина од 3,99 метри, Fiat Grande Panda е 337 милиметри подолг во споредба со неговиот претходник, но 25 мм пократок од Citroen C3.
Fiat не ја покажа внатрешноста, но рече дека во кабината може да се сместат пет патници, додавајќи дека автомобилот е „совршено погоден за семејства и урбана мобилност во секоја земја“. Судејќи според претходните концепти и тизери, кабината најверојатно ќе има овални форми, како референца за патеката на покривот на фабриката Lingotto во Торино. Се очекува Grande Panda да биде многу фокусирана на практичноста, со пристап „помалку е повеќе“ во согласност со духот на претходните генерации.
ЕВ и хибридни верзии
Производителот на автомобили не ги соопшти деталите за техничките спецификации на новиот модел, но потврди дека ќе се нуди во целосно електрични и хибридни форми, поткрепувајќи од првичната најава за модел со целосно електричен погон.
Очекуваме погонот да го отслика механички Citroen C3/e-C3. Францускиот модел е достапен со благ хибриден 1,2-литарски трицилиндричен мотор кој произведува 102 КС, споен со електричен мотор од 28 КС, шестстепен автоматски менувач со двојна спојка и мал батериски пакет од 48 V.
Што се однесува до електричната верзија, Citroen e-C3 доаѓа со електричен мотор поставен напред кој произведува 113 КС и литиум-железо-фосфат (LFP) батерии од 44 kWh, кој нуди до 320 километри. Citroen, исто така, најави поприфатлива електрична верзија со опсег од 200 км, која исто така би можела да се најде во Fiat.
Компанијата не ја спомна можноста за AWD верзија која би можела да ја продолжи крвната линија на Fiat Panda 4×4.
Целосно новата Fiat Grande Panda ќе се нуди заедно со старата генерација, која неодамна беше преименувана во Pandina, добивајќи продолжување на животниот век до 2030 година. За разлика од втората, која се произведува во фабриката Pomigliano во Италија, Grande Panda се шпекулира дека ќе се произведува во Србија.
Цената ќе биде објавена подоцна, но очекувајте да биде меѓу најприфатливите понуди во линијата на Fiat.