fbpx

Новиот Mercedes-Benz GLE ќе добие суспензија од S-Класа

Новата генерација на Mercedes-Benz GLE ќе биде опремена со активна суспензија на S-Класа

Децентрализираниот систем со серво ќе му овозможи на SUV остварувањето секое тркало одделно да ги регулира тврдоста на амортизацијата во зависност од ситуацијата на патот. Технологијата се нарекува E-Active Body Control и претставува модернизирана верзија на суспензијата Magic Body Control, која се вградува во S-Класата.

Таа се состои од хидроакумулатор на секое тркало и од моќно серво, кои го регулираат притисокот во амортизацијата. Благодарение на неа во Mercedes се откажаа од трансверзалните стабилизатори на отпор што беа искористени претходно. Системот за погон на четири тркала 4Matic кај новиот GLE располага со централен диференцијал со електронски управувана спојка која може да пренесе момент до 100 проценти на задната оска и до 65% на предната.

Mercedes-Benz GLE

За новата генерација на теренецот е предвидена и функцијата Curve Control, првично развиени за SL-Класата. Тоа претставува систем кој созадава противдејство, со поместување на шасијата, кога возилото е „под сила“ кон внатрешноста на свиокот.

Освен со систем E-Active Body Control, следниот Mercedes-Benz GLE ќе добие пасивно потпирање со челични пружини и адаптивни амортизери уште во основната верзија.

Поврзани вести

Back to top button