Новиот Volkswagen T-Roc пристигна во Македонија
Во салонот на Volkswagen во Скопје пристигна новиот T-Roc: Со свеж дизајн, иновативни системи за помош и бројни дигитални услуги
Volkswagen ја продолжува успешната приказна на својот компактен кросовер модел T-Roc. Изострената надворешност го дефинира непогрешливиот изглед на новиот T-Roc. Внатрешноста е рафинирана со висококвалитетни материјали, редизајниран инфозабавен систем и дигитален кокпит кој доаѓа како стандард. Иновативната технологија од повисоките класи на возила сега е интегрирана во семејството на компактните SUV модели – во облик на IQ.Light, со LED матрични фарови и системите за помош на IQ.Drive со помош за патување, како и предвидлив ACC темпомат.
Софистициран ентериер, изострен надворешен дизајн
Со мека површина и препознатливи шевови, новата табла носи модерни и висококвалитетни дизајни во внатрешноста на новиот T-Roc. Инфозабавниот систем сега е дизајниран како таблет и позициониран на контролната табла во линија на гледање со инструмент таблата зад воланот. Во зависност од опремата, инфозабавниот дисплеј е достапен со големина од 6.5, 8 или 9,2 инчи. Компактниот SUV стандардно доаѓа со дигитална инструмент табла која е опционално достапна до големина од 10,25 инчи како Digital Cockpit Pro. Мултифункционалниот волан, кој исто така е дел од стандардниот пакет, има нов дизајн кој придонесува за интуитивната контрола на возилото.
Висококвалитетната облога на вратата од штоф сега е стандардна. Во линиите на опрема Style и R-Line, облогите на вратите и потпирачите за раце се со детали од кожа и се стилски дизајнирани со шевови, исто како и потпирачите за глава. Друга карактеристика на линијата опрема Style се централните панели на удобните седишта во ArtVelours. Во комбинација со R-Line пакетот за опрема, достапни се и врвни спортски седишта за возачот и за совозачот (претходно достапни само кај спортскиот T-Roc R), како дел од Nappa/Carbon Style кожениот пакет.
Линиите на новата надворешност на T-Roc се изострени, што го прави неговиот непогрешлив кросовер дизајн уште повпечатлив. Стандардно се вклучени LED предни светла и затемнети задни светла. IQ LIGHT со LED матрични фарови и осветлена лента за решетка на ладилникот, како и групи за задни светла со нова графичка структура и динамичен трепкач се достапни во понудата. Пет нови бои на надворешност и освежената понуда на алуминиумски тркала од 16 до 19 инчи им овозможуваат на клиентите уште повеќе можности да го прилагодат својот автомобил на сопствените желби и потреби.
Нови нивоа на дигитализација и поврзување
Новиот T-Roc стандардно доаѓа со активните системи за помош Front Assist и Lane Assist. Дополнително, новите IQ.DRIVE Travel Assist и Predictive Cruise Control овозможуваат повисоко ниво на удобност преку потпомогнато управување, сопирање и забрзување при брзини до 210 км/ч. Со интегрирање на сигналите од предната камера, како и GPS и податоците од навигацијата, системот за контрола на возилото може да вклучи информации за локално ограничување на брзината, знаци за границите на градот, крстосници и кружни текови.
Новиот T-Roc ја содржи третата генерација на инфозабавни системи Modular Infotainment Toolkit (MIB3), што овозможува користење на различни функции и услуги базирани на интернет. Услугите We Connect Plus може да се користат бесплатно во Европа во период од една година по испораката на возилото и се дел од стандардниот пакет. Функциите Apple CarPlay™ и Android Auto™, исто така, може да се интегрираат во инфозабавниот систем преку App-Connect, а во линиите на опрема Style и R-Line поврзувањето е бежично.
Ефикасни TSI и TDI мотори, 7-брзински DSG и 4MOTION достапни како опција
Во разновидното погонско портфолио на новиот T-Roc има два TSI и два TDI мотори за избор. Во зависност од избраниот погон, 6-брзински мануелен менувач или 7-брзински DSG ја напојува предната оска. Четирицилиндричните мотори генерираат 110 kW (150 КС) од 1,5-литарскиот TSI мотор и 140 kW (190 КС) од 2,0-литарскиот TSI. Палетата е заокружена со два 2,0-литарски TDI четирицилиндрични мотори кои нудат моќност од 85 kW (116 КС) и 110 kW (150 КС) соодветно. Како алтернатива на погонот на предните тркала, погонот на сите тркала 4MOTION во комбинација со дизел моторот од 110 kW (150 КС) обезбедува супериорен пренос на моќност, додека 2,0-литарскиот TSI со 140 kW (190 PS) е стандардно комбиниран со 4MOTION.