Париз 2024: Citroen C5 Aircross концептот најавува нов SUV за 2025
Citroen го претстави концептот C5 Aircross на Саемот за автомобили во Париз 2024 година, прикажувајќи ја следната генерација на својот компактен SUV кој треба да дебитира следната година. C5 Aircross порасна во големина и усвои поостар дизајнерски јазик во споредба со неговиот претходник, додека го задржува својот фокус во удобноста и практичноста. Новиот модел ќе се вози на платформата STLA Medium, која е компатибилна со мотори со внатрешно согорување, хибридни и целосно електрични погонски единици.
Citroen го опишува C5 Aircross Concept како „густ, мускулест и органски блок, извајан за аеродинамика“. Навистина, надворешноста се карактеризира со коцкести карактеристики, слични на помалите C3 и C3 Aircross, со неколку трикови за подобрување на аеродинамичната ефикасност.
Семејниот кросовер е долг 4,65 милиметри, што е 150 мм подолго во споредба со генерацијата што заминува. Неколку детали од концептот се очекува да бидат ублажени за производство, вклучително и ултра тенките LED задни светла што се држат надвор од каросеријата како перки, и стаклена градина.
Производителот не ја покажа внатрешноста, но вети дека ќе биде пространа, нудејќи високо ниво на удобност за пет патници. Компанијата, исто така, зборува за „велнес простор во духот на лаунџ соба“. Опремата ќе вклучува голем број на системи за асистенција и безбедност и најнови функции за инфозабава и поврзување.
C5 Aircross 2025 ќе ја замени старата EMP2 архитектура со новата STLA Medium платформа, која веќе е основа на Peugeot 3008 / 5008 и Opel Grandland.
Повеќе опции за погон
Француската марка потврди дека компактниот теренец ќе биде достапен со бензински, хибридни и целосно електрични погонски единици, без да навлегува во детали. Шансите се дека основната опција ќе биде 1,2-литарски турбо трицилиндричен мотор со благ хибриден погон со 136 КС, кој е широко користен во групата Stellantis.
Не е јасно дали Citroen планира да понуди plug-in хибридна верзија на C5 Aircross, пресликувајќи ја линијата на Peugeot 3008 и 5008. Што се однесува до првиот целосно електричен e-C5 Aircross, овој може да понуди избор помеѓу пакет батерии од 73 kWh или 98 kWh, со максимален домет од 700 километри. Судејќи според механички поврзаните теренци, електричната верзија најверојатно ќе се нуди со поставки со еден мотор (FWD) и двомотор (AWD).
Со претстојниот пад на C5 X по завршувањето на неговиот сегашен животен циклус, новиот C5 Aircross на крајот ќе стане водечка понуда на Citroen. Ќе дознаеме повеќе детали за сериската верзија како што ќе се приближиме до нејзиното лансирање во 2025 година.