fbpx

Polestar 3 премиерно претставен како луксузен SUV

Компанијата Polestar го претстави луксузниот SUV 3 како најнов додаток во својата гама на електрични возила

Премиерно е претставен Polestar 3, целосно електрична алтернатива на конвенционалните луксузни теренци. Официјалните тизери и објавувањето на некои клучни информации за новиот знаменосец на Polestar значи дека веќе се познати дел од спецификациите, но ова е прва шанса да го видиме новиот SUV од секој агол и да ги дознаеме точните технички детали пред почетокот на продажба следната година.

Новиот 3 е најголемиот автомобил на Polestar, кој ја дели својата платформа со следната генерација на Volvo XC90 и се вози на меѓуоскино растојание од 2.985 милиметри. Ова е исто така најскапиот автомобил на Polestar досега: автомобилот на почетната класа чини 79.900 фунти во Велика Британија и 83.900 долари во Америка.

Polestar 3

Основниот Polestar 3 доаѓа со погон на сите тркала со предност на задната оска благодарение на поставката со двоен мотор што испраќа  489 КС и 840 Nm на подот преку единечен степен на пренос, a спринтот до „стотка“ го достигнува за време од 5 секунди, но тајното оружје на Polestar е моќниот пакет од 5.600 фунти кој ја зголемува моќноста до 517 КС и 910 Nm го намалува спринтот на 4,7 секунди.

Полнење од 250 kW

Батеријата на Polestar може да се полни до 250 kW, што не е толку брзо како некои неодамнешни електрични автомобили, но сепак е прилично брзо. Polestar вели дека литиум јонскиот пакет е сместен во заштитно алуминиумско куќиште со засилување од борен челик и течно ладење, и има стандардна топлинска пумпа што може да се користи за климатски функции и пред-кондиционирање на батеријата. Поставен е и за полнење од возило до мрежа.

Polestar 3

Прилагодливиот режим на возење со една педала е стандарден, како и векторирањето на вртежниот момент на задната оска, чиј мотор може да се деактивира во одредени околности за да се заштеди енергија. Во основниот пакет е и воздушното потпирање со две комори, а движењето на 21-инчните тркала е контролирано со адаптивни амортизери. Оние кои ќе го изберат опционалниот Performance Pack покрај дополнителните 28 КС ќе добијат различна мелодија за воздушните пружини и 22-инчните бандажи од лесна легура.

Елегантен стил, ниска линија на покривот

Визуелно, Polestar 3 во голема мера позајмува од концептот на Polestar’s Precept, особено напред, чија карактеристика е хоризонтален спојлер поставен над плитката решетка и ги поврзува двете LED единици на фаровите. И иако целокупниот семеен изглед мораше да се прилагоди за да одговара на повисоката каросерија, ова е дефинитивно елегантен, спортски SUV, со оглед на тоа дека линијата на покривот се наоѓа на само 1.614 милиметри од подлогата.

Polestar 3

Внатрешноста е обложена со одржливи материјали како волна и е првиот модел на Polestar со компјутер NVIDIA DRIVE што ги напојува системите за помош на возачот. На 3, исто така, има Snapdragon компјутери зад неговиот 14,5-инчен централен дисплеј развиен заедно со Google. Стандардната опрема вклучува панорамски покрив и рачки на вратите што се извлекуваат, но сите автомобили од првата година стандардно ги добиваат и Plus Pack и Pilot Pack, со аудио систем Bowers & Wilkins со 25 звучници, врати со меко затворање, head-up екран и Pilot Assist за полуавтономно возење.

LiDAR опционален од средината на 2023 година

Следната пролет, Pilot Pack со LiDAR ќе се приклучи на списокот со опции, неговата дополнителна NVIDIA контролна единица, трите камери и четирите ултразвучни сензори обезбедувајќи поцелосно и попрецизно скенирање на околината на автомобилот, со што ќе биде подготвен за понапредно автономно возење. Но, дури и моделот кој ќе биде достапен за лансирањето има пет радарски модули, пет надворешни камери и дванаесет надворешни ултразвучни сензори. Една иновативна функција е внатрешен радарски сензор кој може да детектира мали движења во внатрешноста на автомобилот и да помогне во заштитата од случајно оставање деца или домашни миленици внатре.

Првата серија на Polestar 3 ќе биде произведена во објектот на Volvo во Ченгду, Кина, и треба да пристигне кај северноамериканските, европските и кинеските клиенти кон крајот на 2023 година.

Поврзани вести

Back to top button