fbpx

Renault со драстичен фејслифт го освежи Clio

Renault подготви освежување за својот модел Clio кој пристигнува со драстично променет преден дел и ново ниво на опременост Alpine Esprit

Renault ја претстави петтата генерација на Clio пред нешто повеќе од четири години и сега му дава на својот субкомпактен хечбек ажурирање во средината на циклусот за да остане свежо и конкурентно наспроти ривалите во сегментот. Станува збор за значителен фејслифт со оглед на тоа што хечбекот има целосно редизајниран преден дел со потенки фарови и поширока решетка со шаховска шема.

Благодарение на ова, освежениот Clio се карактеризира со поагресивен изглед што го усогласува со неодамна лансираните модели на Renault, плус новото корпоративно лого на фирмата во брусен сатен хром. Највпечатлив елемент на редизајнот се тенките LED фарови, кои сега се стандардни низ целата гама, и сегментираните DRL што се појавуваат на левиот и десниот агол на автомобилот.

Автомобилите нарачани во Techno или новото ниво на опременост Alpine Esprit исто така добиваат дизајн на браникот инспириран од моторспортот со сечило во боја на каросеријата за Techno и Matte Shale Grey во Alpine верзијата. Моделите Alpine Esprit исто така добиваат сив долен дел од браникот одзади, додека сите автомобили добиваат нови задни светла со кристално чисти капаци.

Поквалитетни материјали во ентериерот

Внатре, материјалите се со повисок квалитет и има одржливи ткаенини, но генералниот распоред – 7-инчен дисплеј кај поевтините верзии и 9.3 кај поскапите автомобили – е во голема мера ист како порано. Оние кои ќе ја изберат Alpine Esprit верзијата ќе добијат зацврстени спортски седишта украсени со логото „A“ на Alpine, перфориран кожен волан со три краци и алуминиумски педали.

Renault Clio

За жал, не постои и Alpine погонска единица, а најмоќната од истите опции за мотор е 1,6-литарскиот E-Tech хибрид со 145 КС. Покрај овој погонски систем, достапен е и 1,2-литарски трицилиндричен мотор со 100 КС кој работи на ТНГ, верзија со 90 КС напојувана со обичен бензин и 1,2-литарски атмосферец со 65 КС. И покрај брзиот пад на продажбата на дизел моторите во Европа, Renault продолжува да ја нуди оваа опција во Clio во форма на dCi 100 со 100 КС моќност.

Не е достапен ниту еден вид чист електричен погон, бидејќи Renault во гамата ќе го додаде претстојниот 5 EV, кој ќе се продава заедно со Clio.

Поврзани вести

Back to top button