fbpx

Саемите пак се во мода, „Германците“ се враќаат во Париз

Откако го прескокнаа настанот во 2022 година, BMW, Audi и VW се враќаат во Париз, исто како и Ford и Kia, додека BYD ќе ги предводи Кинезите

Европските автомобилски брендови повторно ќе станат главен фокус на Салонот за автомобили во Париз во октомври, додека гигантот за електрични возила BYD ќе го предводи намалениот контингент кинески производители на настанот.

На BYD ќе му се придружат помалите кинески брендови, вклучувајќи ги Xpeng, Seres, GAC, Skyworth, Forthing, Hongqi и Maxus на настанот, соопштија организаторите за Automotive News Europe.

Марката MG на SAIC – најпродаваниот кинески бренд во Европа и еден од ретките производители на автомобили заедно со BYD што ги прикажа возилата на автосалонот во Женева во февруари – нема да присуствува.

Покрај тоа, учесникот на салонот во Париз во 2022 година Great Wall Motors ќе го прескокне настанот.

Сепак, она што можеби е главна вест е тоа што германските производители на автомобили во меѓувреме ќе се вратат на сцената на Салонот во Париз, а брендовите на Volkswagen групацијата VW, Audi и Škoda го потврдија своето учество на настанот, кој ќе се одржи од 14 до 20 октомври. Свој настап ќе имаат и BMW и Mini.

Француските учесници ќе ги вклучат брендовите Renault, Dacia и Alpine на Renault Group, исто како и марките Citroen и Peugeot на Stellantis, соопштија организаторите на шоуто.

На настанот ќе се најде и Ford, заедно со Kia, Alfa Romeo и Cadillac, потврдија организаторите.

Помалите брендови кои се обврзаа на шоуто ги вклучуваат специјалистот за ретро ЕВ Microlino од Швајцарија и Moke од Велика Британија. Ќе присуствуваат и француските специјалисти за микроавтомобили Ligier, Aixam и Eon Motors.

Други специјализирани француски автомобилски компании кои треба да присуствуваат на настанот се производителот на електрични теренски возила Kilow и производителите на спортски автомобили Devalliet, Pantore и PGO.

Јапонскиот снабдувач THK ќе го донесе својот прототип LSR-05 EV на настанот за да прикаже низа иновации на компанијата, вклучувајќи мотори во тркалата и напреден механизам за лизгање на седиштата.

Салоните се повторно во мода

Широкиот асортиман на брендови на настанот го означува враќањето на форматот на традиционален Автосалон во Европа, откако падна во немилост кај автомобилските компании по последиците од Ковид-19.

Пандемијата предизвика откажување на салонот во Париз во 2020 година, додека на настанот во 2022 година првенствено присуствуваа француските производители на автомобили, иако Mercedes-Benz, виетнамскиот VinFast и американскиот теренски бренд Jeep на Stellantis учествуваа заедно со неколку кинески производители на автомобили.

Саемот во Париз се одржува на секои две години, наизменично со главниот германски саем за автомобили, IAA. Следниот IAA се одржува во Минхен во 2025 година.

Во мај, организаторите на саемот за автомобили во Женева потврдија дека настанот ќе биде откажан во догледна иднина, откако настанот во 2024 година одржан во февруари не привлече доволно компании.

Тоа беше првпат саемот во Женева да се одржува од 2019 година. Организаторите ненадејно го откажаа шоуто во 2020 година на 28 февруари, само неколку дена пред неговото планирање да започне поради зголемените инфекции со Ковид-19.

Главни брендови

Кинеските брендови предводени од BYD и SAIC станаа главни брендови на европските саеми за автомобили од пандемијата, откако многу традиционални производители на автомобили престанаа да ги поддржуваат клучните настани во Париз, Минхен и Женева.

Сепак, на големата офанзива на Кина во Европа и беше зададен удар со потврдата во јули дека Европската унија ќе воведе дополнителни привремени тарифи за електричните возила, со евентуално да ги направи постојани во ноември.

За BYD тоа значи дополнителни 17,4 проценти наплаќање на постоечката стапка од 10 проценти.

Тарифите треба да се приспособат на дарежливите субвенции што кинеските производители на автомобили им ги даваат дома, а кои изнесуваат дури 48 отсто од цената на автомобилот.

Во меѓувреме, француската влада ги смени барањата за подобност за сопствените стимуланси за ЕВ на оние засновани на вкупниот јаглероден отпечаток, кој ги исклучува речиси сите електрични возила произведени во Азија, вклучувајќи ги Кина, Јапонија и Јужна Кореја.

Одговорот на BYD е да произведува возила во Европа, почнувајќи од фабрика за патнички автомобили во Унгарија, која има за цел да ја отвори пред 2026 година.

Инаку, кога станува збор за оние кои нема да учествуваат, листата ги вклучува брендовите на групацијата VW Cupra и Seat, Mercedes-Benz, Hyundai, Jeep, Mitsubishi, Nissan, Suzuki и брендовите на Geely – Volvo, Polestar и Zeekr.

Поврзани вести

Back to top button