fbpx

SC63 LMDh V8 е најновата тркачка „ѕверка“ на Lamborghini

Фестивалот на брзината во Гудвуд се одржа минатиот викенд, а Lamborghini Squadra Corse го искористи настанот за да го претстави својот нов LMDh (Le Mans Daytona h) тркачки автомобил, познат како SC63.

Предвидено да се натпреварува во Светскиот шампионат во издржливост на FIA 2024 и шампионатот за спортски автомобили IMSA WeatherTech, SC63 ќе учествува во иконските трки вклучувајќи ги 12 часа Себринг, 24 часа Дејтона и 24 часа Ле Ман.

За да се натпреварува на светската сцена, автомобилот е опремен со целосно нов битурбо 3,8-литарски V8 мотор дизајниран специјално за трки. Се одликува со „ладна V“ конфигурација каде турбополначите „монтирани надвор од V аголот на моторот, што го олеснува ладењето и сервисирањето“. Од Lamborghini дополнително истакнаа дека поставувањето ја намалува тежината и помага да се оптимизира центарот на гравитација на автомобилот.

Моторот е поврзан со хибриден систем и моќноста е ограничена на 680 КС според прописите. Тоа не е единствената одредба, бидејќи производителот на автомобили забележа дека „сетот правила LMDh специфицира стандарден менувач, батерија и единица за генератор на мотор, што помага да се задржат трошоците за развој на прототипот“.

Карактеристичен дизајн

Додека некои аспекти на автомобилот се дефинитивни, производителот на автомобили забележа дека тие уште на почетокот на производството соработувале со Ligier и тоа им дало слобода да специфицираат одредени карактеристики како што се дизајнот на предната суспензија, целокупната распределба на тежината и леснотијата на сервисирање за критичните делови.

Влијанието на компанијата е забележливо и на други места бидејќи дизајнот е направен од Lamborghini Centro Stile и поседува карактеристики на брендот. Голем дел од ова се должи на разнобојната „униформа“, како и на светлосните единици во форма на Y што го навестуваат неговиот идентитет.

Тоа не се единствените посебни акценти, како што објасни шефот на дизајн Митја Боркерт: „Интегриран во страничниот панел на каросеријата, можете да видите канал NACA кој е инспириран од доводот на воздухот на Countach. Кога ќе го погледнете лакот на задното тркало, оставивме впечаток на забрзување кон напред, а тоа се однесува на дизајнерскиот јазик на лакот на тркалата на Lamborghini што може да се види и на Revuelto.

SC63 ќе биде дел од две натпреварувања

SC63 ќе започне со тестирање наскоро и производителот на автомобили забележа дека автомобилот е „дизајниран и развиен да нуди најширок можен „оперативен прозорец“ за оптимизирање на перформансите, а истовремено да може да се грижи за своите гуми дури и на најагресивните површини на патеката. Ова е важно бидејќи прописите се строги и компанијата може да направи само ограничени модификации за да се подготви за различни патеки и трки.

Lamborghini LMDh SC63 V8

Lamborghini ќе соработува со Iron Lynx за управувањето на SC63. Еден автомобил ќе се натпреварува во Светскиот шампионат во издржливост, додека друг ќе се бори во серијата IMSA. Целосниот список ќе биде објавен подоцна оваа година, но меѓу потврдените пилоти се фабричките возачи на Lamborghini, Мирко Бортолоти и Андреа Калдарели, како и поранешните F1 возачи, Даниил Квјат и Роман Грожан.

Извршниот директор на Lamborghini, Стефан Винкелман го прослави претставувањето на автомобилот велејќи: „SC63 е најнапредниот тркачки автомобил некогаш произведен од Lamborghini и го следи нашиот патоказ „Direzione Cor Tauri“ поставен од брендот за електрификација на нашата палета на производи. Можноста да се натпреваруваме на некои од најголемите трки на издржливост во светот со хибриден прототип се вклопува со нашата визија за иднината на мобилност со високи перформанси, како што беше прикажано за легалните автомобили на патиштата со лансирањето на Revuelto“.

Поврзани вести

Back to top button