Seat: За младите корисници, дизајнот е најважен
Милениумската генерација или луѓето родени од раните 80-тите до средината на 90-тите се најважните клиенти за автомобилските компании. Тие се веќе на возраст кога прават пари, а нивните преференции се интересна тема за компаниите.
Оваа недела, шпанскиот бренд Seat објави податоци од студијата за преференциите на т.н. Y генерација, која станува се поважна, бидејќи 12% од европските потрошувачи во моментов се во оваа возрасна група, кои можат да купат нов автомобил.
Seat не го открива бројот на учесници во истражувањето, но тврди дека 40% од нив рекоа дека дизајнот на автомобилот е одлучувачки при изборот на нов автомобил.
Тоа е затоа што огромното мнозинство го сметаат автомобилот за израз на својата личност.
Истражувањето, исто така, покажува нешто што е многу интересно, дури 50% од милениумската генерација претпочитаат автомобили од компактен сегмент, а само 20% изразија интерес за повеќе модерни спортски автомобили. Што се однесува до купувањето на нов автомобил, еден од пет учесници изјавуваат дека може да набави нов автомобил со свои сопствени средства.
Друга особеност на претставниците на оваа генерација е дека им треба околу девет недели да го изберат својот нов автомобил со собирање на што е можно повеќе информации од локациите на производителите или дилерите. Луѓето на возраст од 25 до 37 години се наједноставниот начин да се разбие патот и идејата за споделување на автомобили. Од нив 26% рекоа дека се подготвени да преземат таков чекор, ако ги намалат нивните трошоци и штетните емисии од автомобилите.