fbpx

Stellantis ги повлекува сите свои лоби напори од Европа

По напуштањето на ACEA минатата година, Stellantis ќе стави крај на лобирањето во Европа и ќе се фокусира целосно кој ЕВ

По напуштањето на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA) – европска групација за лобирање на производители на автомобили – минатата година, Stellantis објави дека целосно ќе ги прекине сите напори за лобирање од Европа.

Како што објави Automotive News Europe, одлуката ја донел извршниот директор Карлос Таварес како начин да се биде повеќе проактивен отколку реактивен во однос на идните стратегии за мобилност. „Веќе немаме лобисти. Ние веќе не преговараме“, вели Таварес. „Не можеме повеќе да чекаме владите да донесат одлуки – мораме да бидеме побрзи од регулативата“.

Бидејќи регулативите за емисии се заоструваат уште повеќе, веќе не е опција некои производители на автомобили да седат со скрстени раце и да чекаат законодавците да ги диктираат нивните планови за иднината. Наместо тоа, тие треба да преземат одговорност и да ги предвидат трендовите во индустријата, во спротивно, ризикуваат да заостанат. Во случајот со Stellantis, наместо да се обидува да направи почисти возила со нивните постоечки форми на погон, Таварес верува дека најдобриот залог на индустријата (и на неговата компанија) за чиста иднина се едноставно електричните возила.

FILE PHOTO: Stellantis CEO Carlos Tavares holds a news conference after meeting with unions, in Turin, Italy, March 31,2022. REUTERS/Massimo Pinca/File Photo

Две опции за решавање на проблемите

„Постојат, според мене, два начини на гледање на светот за да се решат проблемите со CO2: Постои прагматичен поглед и догматски поглед“, вели Таварес. „Прагматичниот поглед се обидува да ги намали нивоата на CO2 колку што е можно пошироко и ефективно преку паметна мешавина на погонски технологии. Догматското гледиште верува дека оваа цел може да се постигне само со електрични возила со батерии“.

Овој пристап, иако не мора да значи најидеалистички, се справува со предизвиците директно пред индустријата, особено со места како ЕУ кои спроведуваат директни забрани за продажба на нови возила со внатрешно согорување до 2035 година. оваа забрана сè уште не регулира голема популација на возила: користени автомобили, кои стануваат сè поприсутни бидејќи инфлацијата и ознаките на дилерите го оцрнуваат пазарот за продажба на нови автомобили.

Поврзани вести

Back to top button