fbpx

Stellantis има нов дизајн на батерии за поефикасни возила

Со интегрирање на инверторот во батеријата, Stellantis верува дека може да направи помали и поефикасни ЕВ пред крајот на деценијата

Како дел од партнерството со Францускиот национален центар за научни истражувања (CNRS), Stellantis и Saft го создадоа она што тие го опишуваат како „револуционерен“ прототип на батеријата. Новиот дизајн ги интегрира функциите на полначот и инвертерот во батеријата, со што погонскиот систем е поефикасен, посигурен и поевтин.

Дизајнот сè уште работи со хемија на литиум-јонски ќелии, но интегрира повеќе функции во самата батерија. Резултатот од повеќе од четири години истражување, Интелигентниот интегриран систем за батерии (IBIS) конечно е подготвен да му се покаже на светот.

Stellantis вели дека софистицираниот контролен систем на IBIS му овозможува да произведува наизменична струја што може да оди директно во електричниот мотор, без потреба од инвертер, што значи дека тој и вградениот полнач може да се елиминираат, оставајќи повеќе простор во кабината за патниците и намалувајќи ја тежината.

Опширна корист

Во него се вели дека системот IBIS, исто така, има способност да ги намали трошоците за ЕВ погонскиот систем, поедноставувајќи го процесот на производство и (бидејќи целата работа е полесна) му овозможува на возилото да патува подалеку со полнење. Дополнително, технологијата би можела да биде корисна во стационарни батерии, за генератори и електрични банки.

„Нашето патување до електрификација е поттикнато од иновациите и истражувачката извонредност што ја користи најновата технологија за да одговори на реалните потреби на нашите ЕВ клиенти, како што се опсегот, просторноста и достапноста, истовремено намалувајќи го јаглеродниот отпечаток преку подобрување на ефикасноста“, истакна Нед Курик, главен директор за инженерство и технологија на Stellantis. „Овој револуционерен батериски систем може да означи одлучувачки чекор во посветеноста на Stellantis да обезбеди корисна, лесна и напредна технологија за сите“.

Stellantis вели дека работи на тоа да ја има технологијата за негово производство пред крајот на деценијата. Сега кога технологијата е тестирана, следниот чекор на тоа патување ќе биде да се изгради целосно функционален прототип на возило што може да се тестира и развие на неговите тест патеки и на отворен пат.

Поврзани вести

Back to top button