fbpx

Stellantis ќе соработува со кинески Leapmotor за развој на нови ЕВ

Главниот извршен директор на Stellantis, Карлос Таварес, сака компанијата да усвои нов пристап во Кина и можно е да ги здружи силите со Leapmotor

Stellantis наводно ја истражува можноста за соработка со кинескиот производител на електрични автомобили Zhejiang Leapmotor Technologies за да го прошири своето присуство на најголемиот пазар на автомобили во светот.

Набргу откако Volkswagen потврди дека заеднички ќе развива електрични возила во Кина со Xpeng користејќи ја платформата на фирмата G9 „Edward“, извори открија дека Stellantis сака да го следи овој пример. Познато е дека VW исто така цели кон партнерство со Leapmotor, а Bloomberg известува дека Stellantis размислува дали треба да инвестира во локалниот производител на електрични возила или дали бизнис партнерството е подобар потег.

Stellantis веќе заеднички потфат во Кина со Dongfeng Motor Group Co и произведува различни модели на Peugeot и Citroen на локално ниво.

Претставниците на производителот на автомобили одбија да го коментираат извештајот. Сепак, партнерството со компанија како Leapmotor би можело да биде идеален потег за извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес, кој ја промовираше идејата за „asset-light“ стратегија во Кина. Преку оваа стратегија, Stellantis веќе го прекина своето заедничко вложување со Guangzhou Automobile Group Co, која произведуваше различни модели на Jeep.

Таварес беше особено отворен за заканата што кинеските производители на автомобили ја претставуваат за традиционалните производители во Европа.

„Разликата во цената меѓу европските и кинеските возила е значајна“, рече Таварес претходно оваа година. „Ако ништо не се промени во сегашната ситуација, европските клиенти од средната класа сè повеќе ќе се свртуваат кон кинеските модели. Куповната моќ на многу луѓе во Европа значително се намалува“.

Шефот на Stellantis исто така рече дека доколку европските политичари не ги заштитат локалните индустрии, компаниите како таа ќе бидат принудени да го преселат производството во поевтини земји за да ги намалат трошоците.

Поврзани вести

Back to top button