Suzuki го претстави новиот Swift за јапонскиот пазар
Новата генерација на Suzuki Swift ќе биде достапна со бензински и благи хибридни погонски опции на домашниот пазар
По неодамнешното деби на концептот Swift на саемот за мобилност во Јапонија 2023 година, Suzuki ја претстави верзијата со производствени спецификации на својот мал хечбек пред неговото претстојно лансирање на јапонскиот пазар. Новата генерација на Swift се одликува со редизајнирана надворешност, ажурирана внатрешност и надградено подвозје со ново развиениот благ хибриден погон.
Очекувано, новиот Swift изгледа исто како концептот. Дури и алуминиумските тркала, надворешните и внатрешните облоги и боите се пренесени од прототипите изложени во Токио пред само неколку недели.
Покрај редизајнираната каросерија со новиот дизајн на LED светлата, редизајнираната решетка и острата карактерна линија на профилот, забележителна разлика од неговиот претходник се конвенционалните рачки на вратите на задните врати. Електрифицираните верзии може да се препознаат по подебелиот хромиран елемент околу решетката и хибридните амблеми на предните браници. Палетата на бои вклучува 9 опции, со 4 дополнителни двобојни опции кои нудат црн покрив и столбови.
Ентериер
Отпечатокот на Suzuki Swift 2024 е речиси идентичен со претходната генерација, што значи дека најверојатно се вози на ажурирана верзија на постоечката архитектура на Heartect. Поконкретно, градскиот автомобил е долг 3.860 милиметри, широк 1.695 мм и висок 1.500 мм, со меѓуоскино растојание од 2.450 мм.
Внатре во централниот дел се наоѓа 9-инчниот инфозабавен екран на допир, додека редизајнираната контролна табла има придобивки од додатоците со бела текстура. Нема дигитална табла со инструменти, туку мал екран помеѓу аналогните инструменти, исто како и во претходната генерација. Други значајни елементи ги вклучуваат новите контроли за климатизација кои се споделени со другите модели на Suzuki и повеќе USB приклучоци за полнење. Последно, но не и најмалку важно, рачната сопирачка сега е електрична со функција за автоматско задржување.
Во однос на безбедноста, новата генерација доаѓа опремена со радар со милиметарски бранови, монокуларна камера и ултразвучен сензор, што резултира со подобрени перформанси од пакетот Suzuki Safety Support ADAS. Вториот вклучува Dual Sensor Brake Support II, кој е подобар во откривањето автомобили, велосипеди, мотоцикли и пешаци. Исто така, има и сенасочна камера на мониторот, следење на мртвата точка и предупредување за вкрстен сообраќај.
Погонски опции
Според посветената страница на јапонската веб-страница на Suzuki, новиот Swift ќе биде достапен во три нивоа на опременост – XG, Hybrid MX и Hybrid MZ. Почетниот модел доаѓа со неелектрифициран бензински мотор, додека верзиите со средна класа и високи спецификации имаат корист од благата хибридна поставка. Suzuki не даде детални спецификации, но рече дека „ново развиениот“ Z12E 1,2-литарски 3-цилиндричен погон е „високо ефикасен“ и нуди „доволен вртежен момент од мала брзина“. Додавањето на ISG електричен мотор-генератор и посветена батерија помага да се намали потрошувачката на гориво како кај појдовниот модел.
Сите верзии на Suzuki Swift со спецификации JDM 2024 доаѓаат стандардно со нов CVT автоматик за кој се вели дека е полесен, потивок и поефикасен во споредба со претходната единица. Моќта се пренесува или на предните или на сите четири тркала благодарение на опционално достапниот систем 4WD со полно работно време.
Новиот Suzuki Swift ќе се извезува и на други пазари каде што би можел да добие различни опции за погон. Не е јасно дали пропустот на мануелниот менувач ќе влијае на новата генерација на Swift Sport што се очекува во 2025 година, бидејќи постоечкиот модел ќе биде пренесен за 2024 година.