fbpx

Tesla најави три нови ЕВ, вклучително и компактен модел

Се предвидува дека претстојниот компактен автомобил на Tesla ќе има продажен потенцијал од 42 милиони, речиси двојно повеќе од моделот 3/Y

Откако голем дел од минатомесечната презентација за Денот на инвеститорите посвети на својот Master Plan Part 3, Tesla ја стави својата долгорочна стратегија на хартија, откривајќи интересни детали во процесот.

Документот што го сподели производителот на електрични возила на својата веб-страница е доста технички бидејќи ги прикажува претпоставките, изворите и пресметките зад презентацијата на Master Plan Part 3 на 1 март. Иако посветен на компаниската стратегија и одржливост за батериите, документот вклучува и неколку информации за идните производи.

Можеби најважна вест е фактот што Tesla најави три нови возила во поглавјето „Батерии за транспорт“. Поконкретно, производителот на автомобили спомна возило во компактниот сегмент – најверојатно таканаречениот автомобил од почетно ниво од 25.000 долари – влез во сегментот на комерцијални/патнички комбиња и автобус.

Во табелата вклучена во документот, Tesla открива детали за капацитетот и хемијата на батериите за секое од неговите сегашни и идни возила, вклучувајќи ги и трите споменати погоре.

Компактен ЕВ

Компактниот модел, за кој се шпекулира дека ќе се вика Model 2 или дури и Model Q, ќе има пакет батерии од 53 kWh со хемија на литиум железо фосфат (LFP). Tesla вели дека помалата енергетска густина на овој тип батерии ја прави најсоодветна за возилата со стандарден домет, додека моделите со долг дострел бараат хемикалии со поголема енергетска густина (висок никел).

Под „висок никел“, Tesla мисли на ниско до нула ниво на кобалтни никел-манган катоди кои моментално се произведуваат и се развиваат во компанијата, кај добавувачите и во истражувачките групи.

Tesla прогнозира дека компактниот ЕВ, кој можеби е или не е намалена верзија на Model Y, има потенцијал за 42 милиони продажби, што е речиси двојно повеќе од проценетата продажба на нејзината актуелна најпродавана линија, Model 3/Y. Сепак, производителот на автомобили не дава временска рамка за проектираната продажба.

Tesla, наводно, очекува стапка на производство на Model 2 од 4 милиони единици годишно, од кои 2 милиони би требало да доаѓаат од неговата нова Гигафабрика во Мексико – Giga Берлин и Giga Шангај рамномерно ќе ги поделат преостанатите 2 милиони.

Комерцијално возило и автобус

Продолжувајќи кон вториот нов модел, Tesla вели дека комерцијалното/патничко комбе ќе бара батерии со висок никел со капацитет од 100 kWh. Компанијата предвидува дека овој модел има потенцијал за 10 милиони продажби, што го прави трет најпродаван модел во гамата на Tesla по компактниот EV и Model 3/Y.

Конечно, Master Plan Part 3 на Tesla, споменува автобус кој ќе има пакет батерии LFP од 300 kWh. Компанијата смета дека овој производ има потенцијал за 1 милион продажби.

Друг интересен додаток е капацитетот на батеријата наведен за Cybertruck – 100 kWh со висока хемија на никел. Тоа очигледно не е доволно големо за да овозможи досег на возење од 800 километри, но со оглед на тоа колку пати Tesla се предомислил за Cybertruck досега, не може да се каже дека пакетот од 100 kWh е дефинитивен.

Се разбира, постои и можност батериите наведени погоре да се едноставно најмалите достапни на секој модел.

Поврзани вести

Back to top button