Volvo ја засилува својата ЕВ офанзива со нова фабрика во Словачка
Volvo Cars се подготвува за долгорочен одржлив раст со новата фабрика за производство на електрични автомобили во Словачка
Volvo ги објави плановите за изградба на целосно нова фабрика за склопување надвор од Кошице, Словачка. Предвидено да стане трета фабрика на Volvo во Европа, објектот ќе чини околу 1,2 милијарди евра и изградбата се планира да започне следната година. Доколку се оди според планот, опремата и производствените линии ќе бидат инсталирани во 2024 година, а сериското производство ќе започне во 2026 година.
Volvo не откри многу детали за фабриката, но тоа ќе биде „современ“ објект кој е климатски неутрален и исклучиво задолжен за изградба на електрични возила. Производителот на автомобили продолжи да рече дека постројката во Кошице ќе ги надополни нивните постоечки европски фабрики во Гент, Белгија, како и во Торланда, Шведска.
Објектот ќе може да произведува до 250.000 возила годишно и се планира да отвори „неколку илјади нови работни места“. Volvo, исто така, гледа кон иднината, бидејќи тие истакнаа дека страницата овозможува понатамошно проширување.
Во изјавата, извршниот директор на Volvo, Џим Роуан, истакна: „Проширувањето во Европа, нашиот најголем продажен регион, е од клучно значење за нашата промена кон електрификација и континуиран раст. Многу сум задоволен што го проширувам нашето производство на Volvo Cars во Словачка и со нетрпение очекувам да им посакам добредојде на новите колеги и партнери на патувањето што претстои“.
Од Volvo додадоа дека имаат за цел да ја зголемат годишната продажба на 1,2 милиони единици до средината на деценијата и рече дека фабриката во Кошице е идеално лоцирана бидејќи Словачка има добро воспоставен синџир на снабдување со автомобили благодарение на четири други фабрики за автомобили. Производителот на автомобили, исто така, ги наведе „добрите логистички и транспортни врски“, како и владините стимулации, кои беа „клучен фактор во одлуката за лоцирање на фабриката во Кошице“. Зборувајќи за второто, владиното финансирање се очекува да покрие околу 20% од трошоците на фабриката.