Возач управува со два камиони истовремено
На германската автопат A9, меѓу Минхен и Нирнберг, ќе се одржи експериментално движење на колона од камиони со водич
Проектот ќе стане првото практично искуство за користење на полуавтономни системи за управување со камиони. Експериментот на стартот ќе се одржи само со два камиони, кои ќе се движат на оддалеченост од 15 метри. Возач ќе има само во првиот камион, а вториот ќе биде управуван од компјутер. За споредба, минимално дозволеното растојание помеѓу камионите со приколки на германските автопати е 50 метри.
Според министерот за транспорт на Германија, Андреас Шојер, новиот метод ќе го направи превозот на стока побезбеден, ќе ја зголеми профитабилноста и ќе ја намали штетата за животната средина.
Движењето на принципот slip stream ќе помогне за заштеда на 3 литри дизел гориво на 100 изминати километри. Автоматски, колоните од камиони, исто така, ќе заземаат помалку простор на патот. На пример, „возот” од два камиона се протега на 40, наместо на 90 метри. Компјутерот на полуавтономниот систем реагира на секоја промена на патната ситуација во илјадници секунди, што ќе ја зголеми безбедноста на патот.
Засега во експериментите, сепак, германските власти претпочитаа да се осигураат од неуспесите на системот. Движењето на автоматските колони беше дозволено само ако возачот е зад воланот и на вториот камион. Дури и ако тој не учествува во раководењето со машината, тој мора да биде подготвен за да интервенира во случај на потреба.