VW го претстави електричниот хот хеч ID.3 GTX
ID.3 GTX Performance достигнува „стотка“ за 5,6 секунди, додека „обичниот“ GTX располага со 286 КС и од 0-100 км/ч достигнува за 6 секунди
Иако се уште се очекува првиот електричен перформансен автомобил со ознаката GTI, Volkswagen сепак влегува во светот на електричните хот хеч автомобили, а најдобар доказ за тоа е и новиот ID.3 GTX.
Новиот ID.3 GTX беше првично најавен во 2021 година кога VW го објави концептот ID.X, иако серискиот ID.3 GTX е различен во неколку клучни области. Бидејќи, иако ID.X имаше два мотори и погон на сите тркала, ID.3 GTX, како и сите други ID.3, има само со еден APP550 мотор поставен одзади и ги движи задните тркала.
Она што треба да се истакне е дека ID.3 GTX се всушност два автомобили. Основните модели, брендирани едноставно GTX, добиваат мотор со 286 КС и може да достигне од место до „стотка“ за 6,0 секунди. Тоа значи дека GTX е и помоќен и забрзува побрзо од досега најмоќниот ID.3, кој има 204 КС и забрзува до 100 км/ч за 7,3 секунди.
Исто така, има поголема моќност и од неодамна фејслифтираниот Golf GTI, кој испраќа 266 КС на предните тркала и потребни се 6,2 секунди за да забрза до „стотка“. VW вели дека електричниот мотор е поставен да дава максимален потисок во рок од милисекунди откако ќе ја наместите десната педала, така што веројатно ќе се чувствува побрзо отколку што сугерираат бројките.
GTX Performance
Втората верзија на перформансниот хот хеч доаѓа со најмоќниот индивидуален мотор на VW досега. Станува збор за варијантата GTX Performance која го има истиот вртежен момент од 545 Nm како и основниот GTX, но располага со моќност од 326 КС со што времето на спринт се намалува на 5,6 секунди. И додека максималната брзина на GTX 180 км/ч се подобрува во однос на максималните електронски ограничени максимални 160 км/ч на стандардниот ID.3, Performance достигнува до 200 км/ч.
Двата модели работат со еднобрзински менувачи и ја добиваат истата батерија од 79 kWh за која се тврди дека нуди 600 километри опсег и може да се полни со 175 kW. Но, додека секоја верзија добива ревизии на суспензијата за да одговара на дополнителните карактеристики и нивните карактеристики, GTX Performance станува посериозен со стандардните DCC адаптивни амортизери кои треба да ги подобрат и удобноста и контролата на телото наспроти GTX.
Во споредба со концептот ID.X базиран на ID.3 серискиот GTX изгледа помеко и посмирено, со редизајниран преден браник, црни капачиња на ретровизорите и облоги на покривот и нов сет од 20-инчни тркала „Skagen“ со пет краци што го истакнуваат како хот хеч модел во поставата. Назад има нов сјајно-црн дифузор, трик LED задни светла (LED матрикс светлата се опционални напред) и GTX ознака.
Ентериер
Volkswagen се вложи повеќе труд во ентериерот, па така автомобилот се одликува со црвени шевови и хромирани GTX букви на спортскиот волан, повеќе црвени шевови и GTX логоа на спортските седишта и опција за надградба на ergoActive седишта за перформанси со интегрирани потпирачи за глава, електрично прилагодување и прилагодлива поддршка за бутовите.
Како и сите модели ID.3 во иднина, GTX добива и поголем (12,9-инчен) екран на допир со редизајниран систем за менито и осветлени команди за греење. Има апликација Wellness што може да ги прилагоди осветлувањето, контролата на климата и аудио системот, а GTX го има и гласовниот асистент на ChatGPT кој VW го додава во своите модели.
Гледајќи во иднината, VW веќе најави деветта генерација на Golf која ќе биде целосно електрична и ќе го замени ID.3 бидејќи нема место за двајцата во линијата. Ако тоа се случи, GTX ќе стане GTI бидејќи германската марка има намера да ја задржи познатата ознака.