fbpx

VW Group негираше разделба со Seat

Аналитичарите и медиумите редовно пишуваат за некои од марките од богатото портфолио на VW Group и почнуваат да шпекулираат за можната разделба на некои брендови, како и кој би можел да го купи

Во последниве години, оваа игра стана доста досадна, бидејќи се појавија многу повеќе кандидати кои бараат нови сопственици. Но, како големо изненадување беше прифатена претпоставката дека VW Group може да побара нов сопственик за шпанскиот бренд Seat, кој од почетокот на векот претрпе неколку смени во насоката на развој. Меѓутоа, во последниве години веќе постои јасност за развојот на Seat, а шпанските модели стануваат сè попопуларни.

„Точно е дека Seat останува главно регионален бренд, но прашањето за продажба на брендот никогаш не било разгледувано“, изјави главниот извршен директор на VW Group, Херберт Дијас. „Seat е важен бренд за групата бидејќи привлекува различен тип на клиенти во споредба со другите наши брендови. Овој поинаков тип клиенти се помладите купувачи, а просечната возраст на сопствениците на Seat е најниска во споредба со сите други марки под капата на VW Group“ додаде тој.

Поврзани вести

Back to top button