fbpx

VW најави нова ЕВ архитектура која ќе нуди до 1.700 КС

VW претходно соопшти дека платформата SSP ќе биде одложена најмалку до 2030 година, но извршниот директор на компанијата сега тврди дека ќе започне по планот

Новиот извршен директор на групацијата Volkswagen, Оливер Блуме, даде храбра изјава за електричната иднина на автомобилскиот производител. Откако самата компанија рече дека нејзината следна генерација SSP платформа за електрични возила ќе биде одложена дури до 2030 година, тој сега тврди дека проектот на VW е вратен на распоред и ќе започне во 2026 година.

Под своето старо раководство, VW Group се трудеше не само да создаде единствена ЕВ платформа за секое возило што го произведува, од најмал градски автомобил до најголемиот луксузен теренец, туку вети и дека ќе развие софтвер што ќе им овозможи на водечка ефикасност во индустријата и целосно автономно возење.

Веројатноста VW да го постигне тоа изгледаше мрачна по лансирањето на осмата генерација на Golf и неговиот прв модерен ЕВ, ID.3. Двете возила претрпеа сериозни софтверски проблеми, кои подоцна се заканија да го одложат лансирањето на повеќе електрични возила од други марки и на крајот доведе до ревидиран датум за лансирање на SSP помеѓу 2028 и 2030 година.

Сепак, на настанот на пазарот на капитал VW одржан оваа недела, Блуме рече дека платформата ќе започне во 2026 година и ќе може да снабдува возила со 1.724 КС наместо 1.115 КС како што прво вети, пренесува Autocar. Доколку е успешна, исправката на временската рамка за клучно важната платформа SSP ќе биде големо достигнување за извршниот директор.

„Архитектурата на SSP ќе ја балансира потребата за размер и стандардизација со диференцијација и брзина“, рече Блуме. „Архитектурите покриваат до 75 проценти од сите материјални трошоци за BEV, во споредба со до 10 проценти за возила со внатрешно согорување. Затоа, архитектурите се клучен двигател за профитабилноста во иднина“.

Драстично помало време за полнење на батериите

Блуме, исто така, вети дека возилата базирани на платформата ќе можат да се полнат од 10 до 80 проценти за само 12 минути, помалку од половина од времето (35 минути) што им е потребно на возилата на постоечката MEB EV платформа на VW за да се наполнат.

Тоа ќе биде потпомогнато од новата универзална клеточна архитектура на VW која користи различни хемикалии. Сепак, нема сите да имаат фигури достојни за фалење. Некои, како што се ќелиите LFP (литиум-железо-фосфат), ќе бидат дизајнирани наместо за нејзините најевтини возила.

Иако платформата SSP ќе го поткрепи секое возило на VW групацијата, од најевтината Škoda до најскапиот Lamborghini, шасијата на секое возило нема да биде идентична. Volkswagen ќе работи на најмалата верзија на платформата која ќе биде насочена кон неговите најевтини возила, Audi ќе работи на средната платформа, а Porsche ќе ја создаде најголемата, најскапата верзија на платформата.

Новиот софтвер на групацијата VW, исто така, ќе им овозможи на нејзините возила да имаат автономија до Ниво 4, во суштина најмногу без возач што возилото може да го добие додека го задржува воланот и контролите за луѓето.

Иако платформата SSP ќе започне во 2026 година, сепак ќе има некои чекори на патот. Платформата MEB ќе се ажурира на MEB+ во 2025 година, додека возилата базирани на платформата за перформанси PPE што Audi и Porsche заеднички ја развиваат треба да почнат да пристигнуваат следната година.

Поврзани вести

Back to top button