VW со цртежи го најави новиот ЕВ од 20.000 евра
VW најавува дека најевтиниот ID модел во нивната понуда ќе комбинира прифатлива цена со „висок квалитет“ на изработка

Volkswagen официјално ја најави својата нова влезна електрична моделска линија за европскиот пазар, со почетна цена од 20.000 евра. Пазарното лансирање е закажано за 2027 година, а концептната верзија ќе биде претставена на 3 март.
Овој модел ќе биде директен наследник на VW Up!, кој беше повлечен од продажба. Првичниот тизер беше објавен на 5 февруари, но сега, Volkswagen сподели неколку дизајнерски скици кои откриваат повеќе детали за неговиот изглед.
Име и дизајн: ID. One или ID. Every1?
Иако Volkswagen сè уште не го потврди официјалното име, постојат неколку индикации за тоа како ќе се вика моделот. На тизерот се гледа натпис „ID. One“, додека хаштагот на скиците споделени на Instagram сугерира можност за името „ID. Every1“ – што е во линија со концептот ID. 2all од 2023 година.
Очекувањата се дека ID. 2 ќе дебитира во 2026 година со цена под 25.000 евра, додека ID. 1 ќе се позиционира како уште подостапен модел во 2027 година.
Главниот дизајнер на VW, Андреас Миндт, ја опиша новата електрична градска кола како:
„Смела самодоверба се среќава со безвременска едноставност! Со својот компактен, но прострачен дизајн, новиот влезен електричен автомобил беспрекорно ги спојува функционалноста и стилот. Од карактеристичниот преден дел до насмеаниот заден крај, секој детаљ создава радосна врска.“
Дизајнерски карактеристики
Според објавените скици, новиот петвратен хечбек ќе има пропорции слични на VW ID. Life концептот од 2021 година, но со поигровен и модерен дизајн.
- Предниот дел се одликува со 3D LED светла, црна маска со интегрирано осветлено VW лого.
- Страничниот профил добива мускулести крила и големи алуминиумски фелни, што му дава подинамичен изглед.
- Задниот дел вклучува стаклена задна врата, што е карактеристичен детаљ кај градските автомобили.
Технички платформи и електричен погон
ID. 1 ќе биде изграден на скратена верзија на MEB платформата, која исто така ќе ја користи и поголемиот ID. 2. Ова значи дека ќе располага со компактни димензии, што овозможува помал и поевтин батериски пакет, комбиниран со еден електромотор на предната оска.
Истата платформа ќе биде основа за идни пристапни електрични модели од Skoda и Seat, што ќе помогне во намалување на производствените трошоци.
Идни модели: Golf и T-Roc EV
И покрај најавеното преместување на производството на Golf во Мексико, извршниот директор на VW, Томас Шефер, потврди дека фабриката во Волфсбург ќе остане центарот на брендот во ерата на електрификација.
Таму ќе се произведуваат идните електрични верзии на Golf и T-Roc, кои ќе бидат изградени на Scalable Systems Platform (SSP) – нова модуларна архитектура со револуционерен производствен процес.
Големи планови до 2027 година
Volkswagen ја опишува својата електрична офанзива како „најголемиот визионерски план во историјата на компанијата“. До 2027 година, брендот планира да претстави девет нови модели во Европа, со цел да ја прошири својата електрична гама.
Главната амбиција е VW да стане водечки технолошки производител на масовни автомобили до 2030 година, истовремено оптимизирајќи ги трошоците за да ги направи електричните возила подостапни за пошироката публика.