fbpx

500e е првиот електричен хот хеч на Abarth

Компанијата Abarth го претстави својот прв целосно електричен хот хеч 500e кој е помоќна и поперформансна верзија на Fiat

Abarth го претстави својот прв целосно електричен модел кој се базира на Fiat 500e со голем број надградби фокусирани на перформансите. Abarth 500e носи посебен бодикит, комбиниран со поспортско поставување на шасијата, помоќен електричен мотор и функција „Генератор на звук“ што овозможува звук како бензинските модели на Abarth.

Побрзо и повозбудливо со лажни звуци

Почнувајќи со надградбите на погонската единица, единечниот електричен мотор произведува 155 КС и 235 Nm вртежен момент во Abarth 500e, што претставува зголемување од 37 КС и 15 Nm во споредба со Fiat 500e. Благодарение на засилувањето на моќноста, хот хечот забрзува од 0-100 км/ч за 7 секунди, што е за цели 2 секунди побрзо од Fiat.

Abarth 500e

Електричниот хот хеч има 10 КС помалку од Abarth 595 со конвенционален погон. И покрај малата разлика во моќноста, Abarth го опишува 500e како „побрз и повозбудлив во урбаното и приградското возење“ во споредба со неговите колеги со погон на мотор со внатрешно согорување благодарение на „подобрената распределба на тежината, подобриот вртежен момент и поширокото меѓуоскино растојание“.

Интересно, во соопштението не се споменува ништо за надградбите на шасијата во однос на Fiat 500e, кои се очекува да вклучуваат поцврста суспензија и побрзо управување. Сепак, производителот на автомобили откри дека електричниот хот хеч е повеќе од една секунда побрз околу патеката Misto Alfa Handling Track на Balocco отколку предводникот на Abarth 695 што укажува на слично поставување фокусирано на патеката.

Три режими

Возачот на Abarth 500e има пристап до три режими на возење што може да се изберат. Turismo ја намалува моќноста на 136 КС и вртежниот момент на 220 Nm во корист на ефикасноста. Scorpion Street дава пристап до целосни перформанси додека го максимизира регенеративното сопирање, додека Scorpion Track е за режим на максимален напад на сметка на расположливиот опсег.

Зборувајќи за опсегот, Abarth 500e ја задржува батеријата од 42 kWh на својот брат Fiat, но има корист од новиот систем за брзо полнење од 85 kW. Ова може да додаде досег од околу 40 км за помалку од 5 минути, додека полнењето од 0-80% се завршува за 35 минути. Abarth не ни ја даде бројката за опсег на движење, но безбедно е да се претпостави дека ќе биде помал од 321 километри на Fiat 500e.

Abarth не е љубител на тивки електрични возила, па затоа на својот нов модел му даде различни звуци. Најпрво, мелодијата Nino Rota на Fiat 500e е заменета со звук на „strumming guitar“ што свири при првиот пат кога ќе поминете над 20 км/ч. Потоа, тука е опционалниот систем „Sound Generator“, кој го повторува татнежот на бензинскиот мотор на Abarth. За среќа, има прекинувач за вклучување/исклучување за оваа прилично контроверзна карактеристика што некои обожаватели на Abarth ќе ја сакаат, а на други ќе им биде срамно.

Внатрешен тапацир од Алкантара

Визуелно, највпечатливата промена на Abarth 500e во споредба со Fiat е редизајнираниот лик. Го задржува изгледот без решетка, но се одликува со Abarth букви и подлабок браник со спортски доводи од вештачки доводи. Преминувајќи на страна, впечатливата кисело зелена нијанса, уникатните 18-инчни алуминиумски тркала, графиката на Abarth и страничните здолништа гарантираат дека ова нема да го помешате со Fiat. Назад, промените се ограничени на навлаката на дифузорот поради отсуството на издувни цевки.

Abarth 500e

Имајте на ум дека Abarth 500e е достапен и во хечбек со три врати и со кабрио каросерија со две врати, при што вториот добива интегриран заден спојлер бидејќи хечбекот веќе има таков. За лансирањето на Abarth 500e, компанијата го објави изданието Scorpionissima кое е ограничено на 1.949 единици во чест на годината на основање на компанијата.

Scorpionissima е ексклузивно достапна во кисело зелена или во отровна сина нијанса на надворешноста, во комбинација со стандардните 18-инчни алуминиумски тркала од дијамантско сиво титаниум, фиксиран стаклен покрив и стакло за приватност одзади. Внатре доаѓа со тапацир од алкантара за контролната табла и спортските седишта со корпи, влошки од титаниум сива боја, значки со зелена боја на скорпион и челични педали. Понатаму, стандардниот 10,25-инчен екран на допир за инфозабавата Uconnect и дигиталната група инструменти добиваат нова графика „Performance Pages“ која е единствена за Abarth.

Abarth 500e

Изданието Abarth 500e Scorpionissima е достапно за онлајн предрезервации – исклучиво за членовите на заедницата Abarth во текот на првиот месец. Abarth не даде конкретни датуми, но ги очекуваме првите испораки на 500e во 2023 година.

Поврзани вести

Back to top button