VW R ќе еволуира во премиум перформансен ЕВ бренд
R дивизијата на VW која го става својот фокус на перформансите наскоро ќе добие посебен простор во Autostadt
Повеќе од две децении откако му се претстави на светот со R32 Golf, R-дивизијата на Volkswagen бара поголема независност во рамките на брендот обезбедувајќи сопствен павилјон во изложбениот центар Autostadt во Волфсбург. Овој простор ќе биде посветен на претставување на нови модели и одржување на специјални настани. Почнувајќи од летото 2024 година, одделот на VW фокусиран на перформансите ќе се „претстави како независен бренд“ со цел да ја подигне свеста за својот асортиман и сè позначајната улога во групацијата VW.
Павилјонот од 100 квадратни метри ќе вклучува презентации и простори за одмор. Ќе се користи за изложување на нови модели и технологии и ќе служи како место за средба на сопствениците и обожавателите. Посетителите ќе имаат можност да се натпреваруваат со професионалци за виртуелни трки во симулатори за возење и да учествуваат во настани на клиентите и клубовите како што се „Friends of R“ и „R & Coffee“.
ЕВ транзиција
Имајќи го својот прв посветен простор во Autostadt е важен чекор за Volkswagen R, кој „се усогласува за иднината“ како дел од транзицијата кон целосно електрична линија.
Рајнхолд Ивенц, шеф на Volkswagen R, вели: „Со нашите врвни модели со високи перформанси, се етаблиравме како составен дел од моделското портфолио на Volkswagen – и во марката и во Групацијата. Со нашиот сопствен павилјон во Autostadt, сега го правиме следниот чекор за дополнително да ја зголемиме свеста за нас како бренд за перформанси. Со нашата транзиција кон целосно електричен бренд, ќе го интензивираме и искуството на клиентите R преку ексклузивни увиди во концептните автомобили и новите технологии“.
Опишан како „марка со премиум перформанси“, Volkswagen R се стреми да ја прошири својата независност, земајќи ги знаците од слични поделби кај другите производители на автомобили. Главните примери ги вклучуваат BMW M, Audi Sport и Mercedes-AMG, кои покажаа значителен успех во однос на продажбата и профитабилноста. Иако можеби нема да оди толку далеку како Cupra, кој стана самостоен производител на автомобили, прогласувајќи независност од Seat, Volkswagen R потенцијално би можел да добие поголема слобода во одлуките поврзани со управувањето.
Смирени почетоци
Volkswagen R е основан во 2002 година со дебито на Golf IV R кој се позиционираше над иконскиот GTI со поголема моќност и способност за погон на сите тркала. Хот хечот го следеа неколку модели кои го наследија амблемот R – вклучувајќи ги Passat, Scirocco, Arteon, T-Roc, Tiguan и Touareg – што ги означува предводниците на перформансите на нивните соодветни линии.
Во 2020 година, Volkswagen R стана посебна деловна единица во VW. Нејзината најуспешна година беше 2023 година со производство од 35.000 единици, со што се додадени над 300.000 продажби на модели со ознаката R од неговото зачнување. По дебито на фејслифтираниот VW Golf Mk8 R во наредните месеци, се очекува и првиот целосно електричен модел со високи перформанси, кој на крајот ќе доведе до целосно електрична гама до 2030 година.