fbpx

Alfa Romeo Milano – Првиот ЕВ на италијанската марка

Најмалиот член во семејството на Alfa Romeo пристигнува со електричен, но и со хибриден погон, а на врвот се наоѓа верзијата Veloce со 240 КС

Alfa Romeo го претстави долгоочекуваниот субкомпактен SUV наречен Milano. Обележувајќи го првиот налет на марката во сегментот на електрични возила, Milano и најмалата понуда во гамата на марката, придружувајќи се на седанот Giulia и поголемите кросовери Stelvio и Tonale.

Milano исто така претставува јасен показател на политиката на Alfa која го зазема препознатливиот пристап усвоен од различни марки и модели на Stellantis како што се Opel Mokka, Fiat 600, Peugeot 2008 и Jeep Avenger, од кои сите ја користат истата CMP2 платформа. Кросоверот од Б-сегментот ќе биде достапен во избор од две електрични погонски единици или 48-волтен благ-хибриден бензинец.

Milano има за цел да биде најспортскиот модел во исклучително конкурентната класа, особено со врвната верзија Ellettrica Veloce. Оваа варијанта може да се пофали со електричен мотор од 240 КС и поостро подесување на шасијата за подобрено управување. Покрај целосно електричните верзии достапни при лансирањето, Milano ќе се нуди и Ibrida (хибрид на италијански) варијанта. Оваа варијанта располага со благ хибриден погон поврзан со автоматски менувач и опција за погон на сите тркала.

Стил создаден да импресионира

Целта на Alfa Romeo со Milano беше да ја освои новата генерација потрошувачи со прифаќање на најновиот дизајнерски етос на брендот. Иако можеби не е толку впечатлив како неговиот поголем колега, Tonale, Milano може да се пофали со визуелно привлечна естетика која се карактеризира со сложени форми и смели детали.

Предниот дел има прилично забележителен изглед поради издолжените матрични LED светла кои се меѓусебно поврзани со тенки доводи преку темни облоги. Новата „scudetto“ решетка е делумно покриена во целосно електричната верзија, што сигнализира почеток на нова ера. Предниот браник е инспириран од верзиите Quadrifoglio на Giulia и Stelvio, со големи отвори за воздух и интегриран сплитер.

Alfa Romeo Milano

Профилот на Milano се одликува со затегнатите задни рамења, големите тркала и стаклена градина што беспрекорно се поврзува со задното стакло. Додека вториот може да се пофали со поостри агли во споредба со традиционалните SUV возила, не може да влезе во сферата на купе-SUV. Поместувајќи се на задната страна, дизајнерите на Alfa Romeo избраа завршница „kamm tail“, која е потсетник на Giulia TZ.

Со димензии од 4,170 милиметри во должина, 1,780 мм ширина и 1,500 мм висина, Alfa Romeo Milano совршено се вклопува во европскиот Б-SUV сегмент. Тој го надминува Jeep Avenger за 86 мм во должина, одговара на должината на Fiat 600 и е 134 милиметри пократок од Peugeot 2008.

Alfa Romeo Milano

Спортска, но практична внатрешност

Внатрешноста, иако визуелно помалку впечатлива од надворешноста, може да се пофали со дигитален кокпит опремен со двојни дисплеи од 10,25 инчи. Акцентите специфични за Alfa Romeo, како што се карактеристичната графика на инфозабавниот систем и дигиталната инструмент табла Cannocchiale, се обидуваат да се издвојат. Опционалниот спортски пакет вклучува Sabelt седишта тапацирани во Алкантара, додека другите облоги нудат Spiga винил и ткаенина тапацир во комбинација со кожен волан.

Alfa Romeo се фали со просторот за багажник од 400 литри во Milano, надополнет со удобен простор за складирање кабли под хаубата на варијантата Ellettrica. Во однос на безбедносните карактеристики, Milano нуди ниво 2 ADAS, слично на неговите конкуренти во сегментот на субкомпактни кросовери.

Електрични погонски единици

Поставата на Milano ќе ги вклучува верзиите Ellettrica, Ellettrica Veloce и Ibrida. Milano Ellettrica Veloce е водечки модел, опремен со единечен електричен мотор со 240 КС, кој одговара на претстојните Abarth 600e и Lancia Ypsilon HF. Моќта се испорачува на предната оска, со помош на Torsen механички самоблокирачки диференцијал и комплет гуми со високи перформанси од 20 инчи.

Alfa Romeo Milano

Поставувањето на шасијата специфично за Veloce може да се пофали со „најдиректно управување во сегментот“ со сооднос од 14,6. Спортската суспензија, спуштена за 25 мм во споредба со другите модели на Milano, е надополнета со предни и задни шипки против превртување. Дополнително, предните сопирачки имаат поголеми дискови од 380 мм и четириклипни моноблок клешти. Alfa Romeo тврди дека врвниот Milano ќе испорача водечка возна динамика во класата слична на прекинатите хечбекови Giulietta и Mito.

Почетното ниво на Ellettrica произведува повоздржани 156 КС, со литиум-јонска батерија од 54 kWh што нуди 410 километри опсег и поддржува до 100 kW брзини на полнење. Овие спецификации се идентични со армијата електрични возила со слична големина од речиси секоја марка под закрилата на Stellantis.

Alfa Romeo Milano

Хибридна опција

Milano Ibrida со погон на согорување ќе пристигне во 2025 година со турбо 1,2-литарски бензински мотор со 136 КС поврзан со батерија од 48 волти и електричен мотор со 28 КС интегриран во шестстепен автоматски менувач со двојна спојка. Силата ќе се пренесува на предните или на сите четири тркала, слично на претстојниот Jeep Avenger 4Xe.

За разлика од другите модели на Stellantis, Alfa Romeo Milano нема да се нуди само со мотор со внатрешно согорување, што значи дека нема да доаѓа со рачен менувач. Компанијата, исто така, ја спомена достапноста на Alfa DNA селекторот за режим на возење, но не прецизираше кои модели на Milano ќе го имаат.

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo Milano ќе има цена од под 30.000 евра на пазарите во ЕУ, а опциите за лизинг почнуваат од под 200 евра месечно на сите европски пазари. Покрај тоа, ќе бидат достапни специјални субвенции за сопствениците на MiTo и Giulietta кои сакаат да се надополнат до Milano.

Alfa Romeo, исто така, го претстави нивото на опременост Milano Speciale, со тркала од 18 инчи и обемна листа на стандардна опрема, која ќе биде достапна при лансирањето. Нарачките и за верзиите Ellettrica Speciale и Ibrida Speciale на Milano ќе започнат на 11 април во Италија, а другите европски пазари ќе следат во наредните недели.

Поврзани вести

Back to top button