VW вложува 2,5 милијарди евра во Кина за побрз развој на ЕВ
Групацијата со најновата своја инвестција има за цел да го намали времето на развој на локалните модели за над 30 проценти
Групацијата VW објави инвестиција од 2,5 милијарди евра во својот производствен и иновативен центар во Хефеи, Кина, потврдувајќи го развојот на два модели во соработка со кинескиот производител на електрични возила Xpeng.
Германскиот производител на автомобили формираше партнерство за заедничко вложување со JAC за да ги забрза своите планови за електрификација во Кина во 2017 година. Неговата сегашна локација Хефеи во провинцијата Анхуи служи како центар за производство, развој и набавка и наскоро ќе биде проширен во стратешки иновативен центар за локалниот пазар. Групацијата VW планира да понуди повеќе од 30 целосно електрични модели низ Кина до 2030 година.
VW вели дека новата стратегија „Во Кина, за Кина“ ќе им помогне да прифатат повисок степен на локализација и да внесат „најмодерни локални технологии во своите модели на „China Speed“. Времето на развој на локалните модели ќе се намали за повеќе од 30%, а производите ќе бидат дизајнирани имајќи ги предвид специфичните барања на кинеските клиенти.
„Денес, околу 50 милиони клиенти во Кина возат производ на Групацијата“, рече членот на управниот одбор на Volkswagen AG за Кина, Ралф Брандштатер. „Основата за нашиот успех е соработката со нашите силни партнери за заедничко вложување, SAIC и FAW. Заедно, сега ја забрзуваме трансформацијата кон паметна електрична мобилност“.
„Со нашата стратегија „Во Кина, за Кина“, имаме силен план и го забрзуваме преуредувањето на нашиот бизнис, со поголем фокус на клиентите, поголема брзина и повеќе локален развој“, додаде тој. „Нашиот нов производствен и развоен центар во Хефеи ќе донесе технологии на пазарот околу 30 проценти побрзо во иднина. Оваа дополнителна инвестиција во локацијата ја нагласува нашата амбиција брзо да ја прошириме нашата локална иновативна сила“.
Првиот производ од партнерството на VW со Xpeng ќе пристигне во 2026 година и ќе биде електричен теренец со средна големина базиран на Xpeng G9 и со архитектура од 800 волти.