Smart со Concept #5 го најави најновиот SUV во поставата
Компанијата Smart зазема сосема нов став во својата филозофија со Concept #5 кој е најава за најголемиот и најпространиот модел на марката
Smart некогаш беше синоним за мали урбани возила, но времињата се променија, што доведе до проширување на портфолиото на производи за брендот. Новиот Concept #5, кој ќе биде претставен на саемот за автомобили во Пекинг, го прикажува најголемиот и најпространиот модел од Smart досега.
Овој целосно електричен SUV треба да влезе во производство во втората половина на годината, позициониран над кросоверите Smart #1 и #3. Smart го опишува како „премиум SUV со средна големина“, без да дава специфични димензии.
Smart Concept #5 зазема мускулест и исправен став, отстапувајќи од помекиот дизајнерски јазик што го има кај неговите „роднини“ # 1 и # 3. Пропорциите имаат сличност со оние на Mercedes-Benz GLB/EQB, што не е случајно, бидејќи Smart производите се дизајнирани од дизајнерското студио на Mercedes.
Сепак, за разлика од германскиот SUV, Smart #5 се очекува да вози на платформата SEA на Geely, најверојатно со двојни електрични мотори за рекламираната способност за погон на сите тркала.
Концептот е опремен со теренски гуми, заштитни плочи за подвозјето, јажиња монтирани на хауба и софистициран багажник на покривот со интегрирани LED диоди, што го подобрува дизајнот „инспириран од отвореното“. Иако се очекува овие карактеристики да бидат ублажени во сериската верзија, други елементи како што се, меѓу другото, великодушното растојание од подлогата и преклопените задни скали за пристап до покривот би можеле да го најдат својот пат во серискиот модел, веројатно во некое повисоко ниво на опременост.
Над 550 километри опсег
Smart потврди дека #5 ќе нуди опсег на движење од од над 549 километри, благодарение на капацитетот на батеријата од повеќе од 100 kWh. Теренецот со компактна големина ќе користи архитектура од 800 волти наместо технологијата од 400 волти која се наоѓа во помалите #1 и #3. Како резултат на тоа, ќе може да се полни од 10-80% за само 15 минути кога ќе се поврзе на вистинскиот приклучок, ефикасно преполовувајќи го времето на чекање.
Компанијата не ја објави излезната моќност на електричниот погон, но тие напоменаа дека #5 ќе нуди опција помеѓу пет режими на возење прилагодени за различни услови на патот. Дополнително, ќе има голем број на системи за асистенција, како и кај другите производи дизајнирани од Geely.
Експанзивни екрани внатре
Внатрешноста исполнета со технологија има распоред на троен екран кој се состои од дигитална група инструменти и два големи OLED дисплеи за инфозабавниот систем. Седиштата ориентирани кон удобност нудат функции за греење, вентилација и масажа заедно со потпирач за нозе и вградени воздушни перничиња.
Иако концептот доаѓа со распоред со четири седишта, сериската верзија најверојатно ќе понуди поконвенционална конфигурација со пет седишта. Други значајни карактеристики вклучуваат амбиентално осветлување на вратите, пренослив звучник поставен во централната конзола и стаклениот под на багажникот.
Теренецот исто така ќе има потенцијал за интегрирање на вештачката интелигенција со „најсовремена алатка“ од специјалистите за вештачка интелигенција Cerence. Оваа технологија ќе им овозможи на патниците да се вклучат во „забавни разговори“ со виртуелниот асистент во автомобилот, кој ќе обезбеди „точни и релевантни одговори на речиси секое прашање што може да се замисли“, покрај тоа што ќе ја врши својата главна работа која е помагање во секојдневните задачи.
Дирк Аделман, извршен директор на Smart Europe GmbH изјави: „Повеќе од четвртина век, Smart има значително влијание со пионерските модели и решенија за мобилност за урбаниот простор и пошироко. Smart Concept #5 е најнеочекуваниот и најсестран автомобил што нашиот бренд некогаш го создал. Со ова возило, ги оставаме сите граници зад себе и отвораме нов сегмент за клиентите во Европа и во светот“.
Првото јавно излегување на Smart Concept #5 ќе се одржи на саемот за автомобили во Пекинг на 25 април. Smart потврди дека сериската верзија ќе биде претставена некаде во втората половина на 2024 година, така што очекуваме пуштање во Европа пред крајот на годината.