Jeep го претстави новиот Avenger 4xe
Малиот SUV на Jeep, моделот Avenger, со верзијата 4xe добива нов хибриден систем и за првпат погон на сите четири тркала
Повеќе од една година по дебито на пазарот во Европа, Jeep ја проширува својата линија Avenger со додавање на варијантата 4xe. Ова ја означува првата и (моментално) единствената верзија со способна за AWD на најмалата понуда на SUV на Jeep во Европа, благодарение на благата хибридна поставка со двојни електрични мотори.
За разлика од другите модели 4xe во глобалната линија на Jeep, Avenger 4xe не е plug-in хибрид. Наместо тоа, го комбинира познатиот 1,2-литарски трицилиндричен турбо мотор на Stellantis, кој произведува 136 КС, со благ хибриден систем од 48 волти и два електрични мотори, од кои секој генерира по 29 КС.
Моќта се пренесува на сите четири тркала преку шестстепен автоматик со двојна спојка и „паметен систем за погон на сите тркала“ кој обезбедува трајно делење 50:50 при мали брзини. Кога надминува 30 километри на час, задниот електричен мотор оди на „стенд бај“ за поголема ефикасност, пред целосно да се исклучи при брзини над 90 километри на час.
Како и со остатокот од поставата на Avenger, возачот има пристап до четири режими на Select Terrain – Auto, Snow, Sand&Mud и Sport. Вториот му овозможува на Avenger 4xe да забрза од нула до „стотка“ за 9,5 секунди, пред да достигне максимална брзина од 194 км/ч, што е 10 км/ч повеќе од e-Hybrid варијантата со погон на предните тркала. За споредба, помоќниот ЕВ го завршува спринтот за 0,5 секунди побрзо, но има ограничена максимална брзина од 150 км/ч.
Подобрени теренски способности
Инженерите на Jeep исто така ја подобрија шасијата за подобрени теренски способности. Поточно, Jeep Avenger 4xe може да се пофали со задна суспензија Multilink и е за 10 милиметри повисок во споредба со верзиите со погон на предните тркала. Стандардно, црните алуминиумски тркала се обвиткани во гуми M+S, додека на пневматиците за сите терени 3PMSF се достапни како опција.
Покрај посилните пневматици и зголеменото растојание од подлогата од 210 мм, 4xe има неколку уникатни стилски акценти што го издвојуваат од остатокот од семејството Avenger. Исклучителна карактеристика е редизајнираниот преден браник, кој вклучува дополнителна заштитна обвивка и повисоко поставени светла за магла.
Малиот теренец е опремен и со стандардни шини на покривот за транспорт на дополнителна опрема, завршна обработка против гребење на браниците, опционална мат налепница на хаубата и задна кука за влечење за движење по предизвикувачки терен.
Во внатрешноста, Jeep избра материјали кои што „целосно се перат“ и се „двојно поиздржливи“ за тапацирот, останувајќи верен на грубиот и надворешен карактер на варијантата 4xe.
Jeep Avenger 4xe ќе биде достапен за нарачка во Европа до четвртиот квартал на 2024 година, во нивоа на опременост Upland и Overland. Jeep сè уште не ги објави цените.