Lancia го претстави својот прв електричен хот хеч – Ypsilon HF
Италијанската марка ги сподели деталите за првиот свој хот хеч во новата ера, а потврди и дека секој нов модел во иднина ќе има своја HF верзија
Lancia го претстави првиот хот хеч од новата ера на марката – Ypsilon HF. Моделот е претставен пред неговото лансирање на пазарот во мај 2025 година. Овој целосно електричен модел комбинира 237 коњски сили со редизајниран кит на каросеријата и поостра поставеност на шасијата. Италијанската марка исто така потврди дека HF верзијата ќе ја добијат сите идни модели на Lancia, вклучувајќи го кросоверот Gamma и хечбекот Delta.
Заедно со патничкиот ЕВ, Lancia го најави и Ypsilon Rally 4 HF со погон на внатрешно согорување, означувајќи го неговото долгоочекувано враќање во мотоспортот.
Враќајќи се на спортскиот Ypsilon, логото на HF со црвениот слон е поставено на новиот преден браник со поголеми и поаголни доводи. Профилот прикажува широки продолжетоци на браниците кои ги истакнуваат алуминиумските тркала специфични за верзијата со дизајн со шест краци. Иако Lancia не даде поглед на задниот дел, таму се очекува сличен третман, можеби дополнет со заден спојлер и дифузер.
Субкомпактниот хечбек е опремен со еден електричен мотор поставен напред кој произведува 240 КС. Забрзува од 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди, значително побрзо од стандардните ЕВ и благи хибридни варијанти. Засилениот погонски агрегат е надополнет со спуштен систем на потпирање и пошироки патеки, насочени кон зајакнување на неговите способности за задржување на патот.
Lancia се враќа во релито
Сигнализирајќи го своето долгоочекувано враќање во мотоспортот, Lancia го претстави Ypsilon Rally 4 HF, нов претендент за R4 рели класата. Врвот е неверојатната нова интерпретација на легендарната Martini „униформа“, која потсетува на шампионските модели Lancia 037 и Delta Integrale.
Настрана изгледот, Rally 4 може да се пофали со функционален отвор поставен на покрив, неколку отвори на хаубата за подобро ладење на моторот и сет од бели алуминиумски тркала со повеќе краци. Го позајмува и агресивниот бодикит од Ypsilon HF, комплетирајќи го мотоспорт изгледот.
За разлика од неговиот пандан на патишта, Rally 4 користи засилена верзија на 1,2-литарскиот трицилиндричен бензински мотор со турбополнач, со моќност од импресивни 212 КС. Менувачот со пет брзини ја испраќа силата до предните тркала со помош на диференцијал со ограничено лизгање за зголемена тракција.
Можеме да очекуваме и систем на потпирање адаптиран за рели и сопирачки да ги максимизираат перформансите за неговата конкурентна улога. Дополнително, Lancia го претстави логото Lancia Corse HF, кое ќе се користи за нејзините идни тркачки автомобили.
Иако Lancia сè уште нема објавено конкретен датум за рели дебито на Ypsilon, очекуваме да дознаеме повеќе детали во наредните месеци. Lancia го држи рекордот како најуспешен бренд во рели натпреварувањата, со неверојатни 15 WRC титули, три Светски првенства за конструктори и издржливост, една победа на 1000 Miglia, две победи на Targa Florio и еден трофеј Carrera Panamericana.