Audi го претстави новото семејство на A5
Новиот Audi A5 модел е достапен во Sedan со пет врати и Avant каросериска изведба, а истото важи и за перформансниот S5
Audi претстави ново семејство на модели A5 и S5, со нова генерација на електрифицирани погонски единици. За разлика од појдовните Coupe и Cabriolet со две врати со истото име, новиот A5 е наследник на A4, понуден во Sedan и Avant каросериска изведба.
Овој потег е дел од реструктуираната стратегија за именување на Audi, со резервирање на непарните броеви за моделите со погон на внатрешно согорување, а парните броеви за електричните возила. Покрај A4 Sedan и Avant, новиот модел го заменува и A5 Sportback, бидејќи новиот A5 Sedan всушност доаѓа со практична задна врата што го прави модел со пет врати наместо класичен седан.
Усвојувањето на називот А5 донесе и поатрактивен стил, со агресивни детали и подобрени пропорции кои придонесуваат за поспортски став. Меѓу поважните елементи кои вреди да се истакнат се поострите LED предни светла и OLED задните светла, пошироките браници, потенката решетка и поголемите доводи на браниците, а сето тоа потсетува на понудата на Audi Sport од високата класа.
Новиот A5 е првиот модел што се вози на новата архитектура PPC (Premium Platform Combustion), која во суштина е ажурирана верзија на платформата MLB Evo (Modular Longitudinal Matrix). Моделот е подолг и поширок во споредба со неговиот претходник, со дополнителни 68 милиметри помеѓу оските што резултира со меѓуоскино растојание од 2.900 мм.
Внатрешноста е ремонтирана, со модерен дизајн и повеќе стандардни карактеристики кои му помагаат на A5 да навлезе подлабоко во премиум сегментот. Заоблениот панорамски дисплеј се состои од 11,9-инчен инструмент кластер и 14,5-инчен екран осетлив на допир за Audi MMI инфозабавниот систем, во комбинација со подобрен head-up дисплеј и опционален 10,9-инчен екран за совозачот. Компанијата тврди дека кабината е попространа од порано, нудејќи високо ниво на удобност.
Погонски единици
Погонската група на A5 започнува со неелектрифициран 2,0-литарски TFSI бензински мотор со четири цилиндри, со турбополнач со променлива геометрија на турбината (VTG) и модифициран процес на согорување за подобрена ефикасност. Моторот е достапен со две моќности, испорачувајќи 150 КС во верзијата со погон на предните тркала или 204 КС во quattro верзија.
Втората опција е ажуриран 2,0-литарски TDI турбодизел, со новиот 48-Volt MHEV plus систем. Дизелот испорачува 204 КС и 400 Nm вртежен момент, додека електричниот мотор/генераторот произведува до 24 КС, што придонесува за помали емисии. Благиот хибриден TDI е поврзан со автоматик со двојна спојка, што ја испраќа силата на предните или на сите четири тркала.
Помоќните Audi S5 Sedan и Avant се опремени со ажурирана верзија на 3,0-литарската V6 TFSI единица со турбополнач, која исто така е подобрена со истата технологија MHEV plus. Моторот произведува 367 КС, што е за 14 КС повеќе во споредба со V6 кај претходната генерација S4 и S5. Моќта се пренесува на сите четири тркала преку автоматскиот S tronic со двојна спојка, потпомогнат од спортскиот диференцијал quattro со векторирање на вртежниот момент.
Од Audi велат дека значително преработената суспензија и поставеноста на управувачот резултираат со „попрецизно“ и „во голема мера неутрално управување“ во споредба со неговиот претходник, при што опционалната адаптивна суспензија нуди поширок спектар помеѓу удобноста и спортот.
Новото семејство на Audi A5 и S5 ќе биде достапно за нарачка во Европа овој месец, пред првите испораки во ноември. Во Германија, Audi A5 Sedan ќе има цена од 45.200 евра.