Porsche Macan доби 4S верзија и оф-роуд дизајнерски пакет
Porsche ја проширува линијата на својот SUV Macan EV со варијанта со погон на задните тркала и помоќниот 4S
Porsche ја проширува својата понуда на електрични теренци со воведувањето на Macan со погон на задните тркала и Macan 4S со погон на сите тркала. Понатаму, за оние кои копнеат за погруб изглед за нивното Porsche, сите верзии сега може да се подигнат со опционален off-road дизајнерски пакет.
Започнувајќи со почетниот Macan, тој се напојува со еден електричен мотор поставен назади кој произведува 340 КС или до 360 КС и 563 Nm вртежен момент при прекумерно засилување. Најмалку моќниот електричен Macan забрзува од место до „стотка“ за 5,6 секунди и има максимална брзина од 219 км/ч.
Очекувано, првата RWD верзија на SUV е најлесниот член во гамата, тежи 110 килограми помалку од Macan 4. Ова значи дека е и најефикасната, потенцијално може да се пофали со најдолг опсег од стандардниот пакет батерии од 100 kWh, иако Porsche допрва треба да ги објави проценките за опсег.
Како и кај сите верзии на електричниот Porsche Macan, архитектурата PPE од 800 волти поддржува DC полнење до 270 kW, овозможувајќи батеријата да се полни од 10 до 80 проценти за 21 минута.
Нов Macan EV 4S со моќност до 509 КС
Следното дополнување на линијата е помоќниот Macan 4S, кој го премостува јазот помеѓу Macan 4 и Macan Turbo. Се одликува со двоен електричен мотор што испорачува комбинирани 449 КС или 517 КС и 784 Nm вртежен момент при прекумерно засилување.
Оваа конфигурација овозможува брз спринт од 0-100 км/ч за само 4,1 секунда, што го прави 1 секунда побрз од Macan 4 и 0,8 секунди побавен од Macan Turbo. Максималната брзина е електронски ограничена на 240 км/ч.
И Macan и Macan 4S имаат стандардна адаптивна воздушна суспензија и електронски контролирани амортизери (PASM), со опција за управување на задната оска. Дополнително, AWD Macan 4S е опремен со електронски контролиран Porsche Traction Management систем, кој опционално може да се интегрира со Porsche Torque Vectoring Plus.
Нов оф-роуд дизајнерски пакет
Дополнително на новите опции за погонски агрегат, Porsche воведе опционален пакет за оф-роуд дизајн достапен за сите нивоа на електричниот Macan. Овој пакет ветува дека ќе го подобри цврстиот и авантуристички изглед на теренецот додека ја подобрува неговата секојдневна употребливост.
Пакетот вклучува редизајниран преден браник со соодветни елементи на страничните прагови и дифузер. Заштитните плочи за подвозјето се достапни во боја на каросеријата или во контрастна сива Vesuvio. Тој, исто така, располага со комплет за каросерија што може да се комбинира со нови алуминиумски тркала со пет краци од 21 инчи, доработени во соодветна Vesuvio боја.
Уште поважно, пакетот за оф-роуд дизајн носи 10 милиметри подигање на воздушната суспензија, зголемувајќи го растојанието од подлогата на 195 мм при нормална поставка и 225 мм во највисокото поставување. Во комбинација со малку изменетиот преден браник, максималниот агол на приближување е 17,5 степени, што дополнително го намалува ризикот од гребење на долната страна на Macan.
Ако го оставиме настрана новиот пакет, Porsche воведе дополнителни опции за персонализација на Macan EV. Тие ја вклучуваат новата опција за боја Slate Grey Neo во палетата и додавање на 20-инчни Macan S алуминиумски тркала.
Конечно, дигиталниот кокпит на Porsche Driver Experience е ажуриран со нови графики и анимации за екраните. Новата апликација Themes им овозможува на возачите да ја приспособат бојата на позадината на дисплеите и амбиенталното осветлување за да одговараат на надворешната нијанса на возилото.