fbpx

Renault ќе користи LFP батерии, ќе ги намали трошоците за 20%

Renault ќе ги набавува своите LFP батерии за електричните возила од CATL во Унгарија и LG Energy Solution во Полска

Renault ќе може да ги намали трошоците за батериите за 20% со усвојување на хемијата на литиум-железо-фосфат заедно со батериите од никел кобалт манган што моментално ги користи за своите електрични возила.

Одделот за батерии на францускиот производител, Ampere, ќе работи заедно со LG Energy Solution и CATL за набавка на батерии LFP. Неколку модели на Renault и Alpine ќе ги користат поевтините нови батерии, покривајќи ги сите потреби за батерии на Renault до 2030 година. LFP батериите од CATL ќе пристигнуваат од нивната фабрика во Унгарија, додека LG Energy Solution ќе ги произведува своите LFP батерии заедно со NCM ќелиите во фабриката во Полска.

Ampere ќе продолжи да набавува NCM батерии од AESC во Франција и Verkor, кој исто така е со седиште во Франција.

LG ќе работи со Ampere на нова технологија од ќелија до пакет што овозможува повеќе ќелии да се интегрираат во батерија во стил на торбичка, што дополнително ќе придонесе за намалување на трошоците според производителот на автомобили.

Помалку трошоци за производство на ЕВ

Француската марка вели дека батериите LFP се добро прилагодени за мали и средни автомобили, а покрај тоа што се поевтини, тие се и помалку енергетски интензивни. Првите модели на Renault со нови LFP батерии ќе бидат подготвени за лансирање во 2026 година.

„Во брзо менување и конкурентно опкружување, нашата стратегија за батерии е доказ за ефикасноста на отворениот и хоризонтален пристап на Ampere со најдобрите партнери во класата, обезбедувајќи паметна распределба на капиталот, флексибилност и брзо извршување“, истакна главниот оперативен директор на Ampere, Јосеп Марија Рекасенс. „Овој план е во согласност со патоказот на Ampere за намалување на трошоците за 40% пред следната генерација на возила“.

Благодарение на тоа што Ampere има подобри резултати од очекуваното, Renault верува дека Ampere ќе стане профитабилен во 2025 година ќе ги намали трошоците за електричните возила за 40% во една генерација.

Поврзани вести

Back to top button