Хиперавтомобилот Nilu е најновото ремек дело на Саша Селипанов
Пуристичкиот хиперавтомобил Nilu на прославениот дизајнер Саша Селипанов се одликува со седумстепен рачен менувач и аналогни контроли
Долго пред да има милион стартапи за ЕВ, компаниите објавуваа планови за нов хиперавтомобил што ќе ги предизвика Lamborghini и Ferrari. Сосема очекувано, голем дел од овие фирми исчезнаа скоро исто толку брзо како што беа воведени.
Nilu27 се надева на поинаква судбина бидејќи го претставија својот нов хиперавтомобил наречен едноставно Nilu. Оптимистички наведен како „долго исчекуван“, компанијата е основана од прославениот дизајнер на автомобили Саша Селипанов. За оние кои не знаат, тој е заслужен во создавањето на асортиман на модели од висок профил, вклучувајќи ги Bugatti Chiron, Koenigsegg Gemera, Lamborghini Huracan и Genesis Mint концептот – меѓу другите.
Со оглед на тоа педигре, не е изненадувачки што дизајнот е во главниот фокус. Компанијата вели дека Nilu е инспирација од Formula 1 болидите од 60-тите и Ле Ман тркачките автомобили, како и од класичните италијански дизајнерски куќи и старите школски американски muscle автомобили.
Сепак, Nilu јасно истакнува дека располага со впечатливи перформанси благодарение на двата големи доводи кои се опкружени со заоблени LED светла. Ним им се придружува крошна слична на млаз, која има „ламбо“ врати, кои ветуваат најдобар влез и излез во својата класа.
Поместувајќи се поназад, забележливи се истакнатите странични прагови, како и тркалата од 20 и 21 инчи кои се обвиткани во пневматици Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Тие се поткрепени со карбон-керамички систем за сопирање од Brembo.
Задниот дел има изглед сличен на Pagani со издувен систем со три врвови поставен на средина, кој беше 3D-отпечатен во Inconel. Забележлив е и масивен дифузор.
Ентериер
Вместувајќи се внатре, има минималистички кокпит фокусиран на „рачни, аналогни контроли, влезови и повратни информации“. Како дел од овој напор, единствениот екран е ретровизорот со камера. Конкретно, компанијата со гордост објави дека „воланот, педалите, потпирачот за глава, ретровизорите и другите прилагодувања се намерно рачни“.
Овој пристап продолжува со воланот, кој намерно е без копчиња и прекинувачи. Се наоѓа пред големи, кружни мерачи, како и минималистичка контролна табла. Други значајни точки вклучуваат машински контроли, како и она што се чини дека се преклопни прекинувачи поставени на покривот.
Моќта ја обезбедува атмосферскиот 6,5-литарски V12 од Hartley Engines. Наводно произведува 1.085 КС и 860 Nm вртежен момент, иако во соопштението за печатот се споменува само моќност поголема од 1.000 КС. Mоторот е поврзан со седумстепен рачен менувач. Компанијата го наведе времето за забрзување од место до „стотка“ како „зависно од возачот“, но тврди дека автомобилот ќе може да постигне ограничена максимална брзина од 400 км/ч.
Nilu очигледно ќе биде наменет само за тркачките патеки и ограничен на 15 единици. Сепак, компанијата спомена планови за „улична хомологирана верзија“ која ќе биде ограничена на 54 единици, вклучувајќи четири „уникатни, еднократни дизајни“.
Иако остануваат голем број прашања, автомобилот ќе го има своето јавно деби на Pebble Beach Concours d’Elegance на 18 август.