Škoda со тизери го покажа ентериерот на новиот Elroq
Претстојниот ЕВ Škoda Elroq ќе користи Recytitan и Technofil во ентериерот, кои вклучуваат рециклирани материјали
Škoda го најавува новиот Elroq повеќе од една година, а сега конечно ни даде и увид во внатрешноста на електричниот кросовер. Сепак, чешката компанија не открива многу и не навлегува во деталите бидејќи фокусот е на користењето на еколошки материјали.
Со оглед на тоа, Škoda потврди дека кросоверот ќе се нуди со четири различни внатрешни теми познати како Loft, Lodge, Suite и Studio. Loft е познат по тоа што содржи Recytitan, кој е материјал направен од 78% рециклиран ПЕТ. Моделот, исто така, ќе биде првата Škoda која ќе има „рециклиран материјал по потрошувачка“, кој е преработен во висококвалитетни предива и ткаенини.
Производителот рече дека Recytitan ќе се користи за навлаките на седиштата, панелите на вратите, контролната табла, потпирачот за раце и задниот дел од предните седишта. Тие додадоа дека материјалот обезбедува „совршена рамнотежа на удобност, издржливост и одржливост“.
Што се однесува до тоа како ќе изгледа, Škoda рече дека Loft ќе има темно сиво-сина ткаенина, како и темни акценти на вештачка кожа. Тие ќе бидат споени со рефлектирачки жолти контрастни шевови.
Темата за дизајн Lounge е исто така еколошка, но користи материјал наречен Technofil. Се состои од полиестер, како и од рециклирани еконил предива, кои се направени од најлон добиен од рибарски мрежи, остатоци од ткаенина и теписи.
Овде клиентите ќе најдат црна ткаенина што е во контраст со светло сива вештачка кожа. Варијантите на Lounge ќе имаат и портокалови шевови, како и портокалови безбедносни појаси.
Škoda не кажа многу повеќе за внатрешноста, но изјави дека кабината ќе има модерен цврст дизајн кој обезбедува „едноставност, просторност и чисти линии“. Тоа не е многу, но скиците на тизерите сугерираат дека моделот ќе има самостоен инфозабавен систем, амбиентално осветлување и минималистичка централна конзола. Можеме да видиме и тенки отвори за воздух, како и нешто што изгледа како дигитална инструмент табла.
Škoda претходно објави дека Elroq ќе се базира на платформата MEB и ќе се нуди со четири различни погонски единици. Почетниот модел има батерии од 55 kWh, како и мотор поставен одзади со 170 КС. На другиот крај од спектарот е варијантата со погон на сите тркала со двоен мотор, која има батерија од 82 kWh, како и комбинирана моќност од 299 КС. Ова ќе му овозможи на моделот да достигне до 180 километри на час и да патува повеќе од 560 километри според WLTP.