BYD ја претстави палетата на електрични комерцијални возила за Европа
Кинеската компанија BYD претстави големо комбе, трактор и два камиони, сите со најновите батерии BYD Blade
BYD го избра саемот за транспорт на IAA во Хановер за да претстави палета на електрични лесни комерцијални возила дизајнирани специјално за европскиот пазар. Тие го вклучуваат големото комбе BYD E-Valli за услуги за финална испорака и достава на пакети, тракторот EYT 2.0 Yard, камионот ETM6 и поголемиот камион ETH8.
BYD E-Vali е ривал на на големите електрични комбиња произведени од Stellantis, Peugeot и Volkswagen. Кинеското лесно комерцијално возило (ЛКВ) е достапно во две верзии, со должина од 5.995 милиметри, односно 6.995 милиметри. Капацитетот на носивост е помеѓу 700-1450 килограми и обемот на товарот е помеѓу 13,9-17,9 кубни метри, што е доволно за барањата на услугите за финална испорака и доставување на пакети.
Компанијата нуди опција помеѓу електрични погонски единици со погон на задните или сите четири тркала, и двата во комбинација со батерија BYD Blade од 80,64 kWh. Максималниот опсег варира помеѓу 220 -250 километри, што го прави погоден за комерцијални комби флоти.
Надворешноста на BYD E-Valli е едноставна, но футуристичка, со модерни LED диоди и пластични обвивки околу лаците на тркалата. Внатре, опремата вклучува дигитална табла со инструменти, голем екран на допир за инфозабава и многу ADAS.
BYD EYT 2.0 со чуден изглед е целосно електричен Yard Tractor, дизајниран за употреба во пристаништа, аеродромски терминали и дистрибутивни центри. Неговиот специјализиран карактер значи дека нема да го сретнете на јавните патишта.
Огромната BYD Blade батерија од 216,7 kWh овозможува до 16 часа работно време. Со користење на 130 kW DC полнач, батеријата може да се полни од 20-80 проценти за само еден час, минимизирајќи го времето на прекин. Електричниот погон генерира моќност до 354 КС, што е доволно добро да се справи со „значителни контејнери и приколки“, со максимална брзина од 40 километри на час
Следно е повообичаен електричен камион за сегментот од 7,5 тони. BYD ETM6 е дизајниран за „дистрибуција во градот со нулта емисија“, со шасија која може да се конфигурира која има должина или 5.940 милиметри или 7.635 милиметри. Дозволените бројки за носивост се 3.710 килограми и 3.640 килограми. Камионот се вози на BYD ePlatform и користи батерии од 126 kWh BYD Blade за опсег до 200 километри со целосно оптоварување.
На крајот, тука е BYD ETH8. Станува збор за камион тежок 19 тони со фокус на логистика и санитарни услуги. Неговата платформа која може да се конфигурира нуди две опции за меѓуоскино растојание, од 7.930 мм или 10.270 мм.
Електричниот погон има максимална моќност од 245 КС, а максималната брзина е ограничена на 90 км/ч. Конечно, батеријата LiFePO4 има капацитет од 255 kWh, што нуди реален опсег од околу 250 км помеѓу полнењата и 20-100 проценти време на полнење од 2 часа.
Останува да се види дали новите и ажурирани понуди ќе му помогнат на BYD да го зголеми своето присуство на висококонкурентниот европски пазар за лесни комерцијални возила.