fbpx

Lotus Theory 1 концептот е најава за ЕВ со три седишта и 1.000 КС

Електричниот Theory 1 со достигнува до „стотка“ за помалку од 2,5 секунди и укажува на следната генерација спортски автомобили Lotus

Lotus го претстави својот најнов концепт наречен Theory 1 кој е најава за следната генерација на спортски автомобили од оваа компанија.

Електричен суперавтомобил со распоред на три седишта во стилот на McLaren F1, е опремена со погон на сите тркала со двоен мотор кој произведува вкупно 1.000 КС. Lotus вели дека до стотка се стигнува за помалку од 2,5 секунди, максималната брзина е 320 км/ч и дека при поразумни брзини батеријата од 70 kWh испорачува опсег од 402 километри.

Lotus Theory 1

Карбонското тело помага да се задржи тежината на помалку од 1.600 кг, а Theory 1 се одликува со тон видлив карбон и надвор што, заедно со „Ламбо“ вратите, создаваат навистина силен визуелен пакет. Изгледа послабо, позатегнато и поубаво од поголемата Evija, и иако телото има многу облини, очигледно е дека дизајнерите на Lotus мислеле на оригиналниот S1 Esprit од 1977 година кога го дизајнирале концептот.

Lotus не го нарекува Esprit, но може да се замисли продукциска верзија која би го носела познатото име, и лесно е да се види колку од техничките и дизајнерските идеи би можеле да се најдат на суперавтомобил.

Една од тие иновации што би можеле да ги видиме на улични Lotus е Lotuswear, систем на адаптивна роботика обложена со текстил развиена со Motorskins која може да обезбеди хаптична повратна информација на возачот преку седиштето и воланот. Малите мешунки на надувување обезбедуваат пулсирања, на пример, за да му кажат на возачот кога да направи вртење, или може да функционираат како копчиња.

Lotus Theory 1

Друго присутно парче технологија – и она што може да ги алармира љубителите на Lotus кои го сакаат чувството на нефилтрирано управување на автомобили како Elise – steer by wire систем. Lotus вели дека им дава на возачите можност да го приспособат односот и чувството на воланот, иако тоа би било виртуелно чувство и така ѕвонат нашите аларми. Поверојатно е дека ќе им се допадне на многутехничките на Lotus е употребата на моторот и склопот на батериите како напрегнат член способен да ги преземе силите директно од суспензијата, нешто што го направи V8 на болидот Lotus 49 F1 во доцните 1960-ти.

Lotus Theory 1

И една карактеристика што е веќе на пат сега се гумите Pirelli P Zero Elect, кои беа развиени за да се намали отпорот на тркалање и да се зголеми опсегот до 10 проценти. Моментално се монтирани на SUV моделот Lotus Eletre и купето со четири врати Emeya, два автомобили кои носат значки на Lotus, но за многу ентузијасти не изгледаат многу како производите на Lotus.

Поврзани вести

Back to top button