fbpx

Возевме BMW M135 xDrive: За вистински ентузијасти

Откријте го новото BMW M135 xDrive кој не импресионираше со својата моќ и спортскиот дизајн за време на дружбата во Минхен

Редакцијата на „Авто Плус“ имаше можност за првпат да се запознае во живо и да го тестира новиот BMW M135 xDrive, знаменосецот во понудата на новата Серија 1. Минхен, како дом на BMW, беше вистинската локација за премиерата на новата генерација на BMW Серија 1 и освежениот X3. На покана на BMW, нашата редакција беше меѓу првите кои имаа привилегија да го тестираат BMW M135 xDrive, перформансниот хечбек кој ветува да го освои срцето на секој љубител на спортското возење.

Возевме BMW M135 xDrive

Дизајн кој привлекува внимание

Додека BMW во последниве години чекореше по тенка линија со своите нови возила кои се одликуваа со радикален, врвен дизајн, новата Серија 1 е релативно воздржан и суптилен. Доминираат меки линии и има пар мали фарови и препознатливите „бубрези“, нешто потенки во однос на моделот во заминување. Задниот дел е исто така доста различен и усвојува ново стилизирани задни светла, кои не се различни по големина и форма со оние на актуелниот кросовер X2.

Секако, со оглед на тоа дека станува збор за перформансен автомобил, новиот M135 xDrive го продолжува дизајнерскиот јазик на Серија 1, но со дополнителна доза агресивност и динамика. Ова веднаш се забележува преку растегнатите предни бубрежни решетки, кои добија хоризонтален формат, што естетски го издвојува моделот од неговите претходници. Спортскиот преден браник со големи отвори за воздух, комбиниран со црни детали, дава до знаење дека овој модел е создаден за брзина. Исто така, не можат да се занемарат 19-инчните алуминиумски тркала, зад кои се кријат надградените сопирачки, како и задниот дел со четири издувни цевки и спојлер кој му дава агресивна линија на профилот.

Во споредба со останатите модели од компактната класа, M135 xDrive има издвоена контура која сугерира моќ и контрола. Овој хечбек изгледа многу помоќно во живо, особено кога го споредите со фотографиите – неговата присуство на патот е импресивно.

Новата Серија 1 е малку поголема од својот претходник. Должината е 4.361 милиметри или 42 мм подолг од претходниот модел. Компактниот хечбек е широк 1.800 мм и е висок 1.459 мм, што го прави 25 мм повисок од претходно. Генерално, ги задржува сличните пропорции со долга хауба и неколку впечатливи линии.

Внатрешност: комбинација на луксуз и спортски дух

Кога влеговме во кабината, веднаш нѐ дочека новиот дизајн на BMW, фокусиран на дигитализација. Целосно новиот заоблен дисплеј што се протега од инструменталната табла до централниот екран на допир го дефинира кокпитот. Со два екрани од по 12,7 инчи, кабината изгледа модерно и футуристички, ослободена од традиционалните физички копчиња. Но, и покрај минималистичкиот пристап, не се штедеше на спортските детали. Спортските седишта, обвиени во велур, нудат одлична поддршка при остро возење, додека масивниот управувач со црвен маркер го потврдува M-наследството на овој автомобил.

Возевме BMW M135 xDrive

BMW го нагласува и користењето на рециклирани материјали во внатрешноста, што придонесува за поеколошка изработка без да се компромитира луксузот. Внатрешниот простор е и понатаму изненадувачки комфорен за еден хечбек, со доволно простор за сите патници.

Мотор и перформанси: Ракета на патот

Како што и очекувавме од знаменосецот на Серија 1, BMW M135 xDrive не е само убаво лице, туку автомобил со срце кое чука силно под хаубата. Моделот е опремен со 2,0-литарски четирицилиндерски турбо мотор кој испорачува 296 коњски сили, поддржан од благ хибриден систем за оптимизирање на ефикасноста. Оваа комбинација овозможува забрзување од 0 до 100 км/ч за само 4,9 секунди, што го прави еден од најбрзите во својата класа. Максималната брзина е ограничена на 250 км/ч.

За време на возењето низ планинските патишта околу Минхен, M135 xDrive покажа одлична стабилност и агилност, благодарение на погонот на сите тркала и адаптивната суспензија која го спушта автомобилот за 8 мм подолу од стандардната Серија 1. Резултатот е автомобил кој реагира брзо на секој свиок, без премногу навалување на каросеријата. Управувањето е директно и прецизно, што дава чувство на целосна контрола, додека сопирачките се силни и одговорни.

Технологија и комфор

Технологијата во M135 xDrive е на највисоко ниво. Оперативниот систем 9 на BMW носи беспрекорна графика, лесна навигација низ менијата и можност за прилагодување на интерфејсот според вашите потреби. Еден од аспектите што нѐ импресионира беше брзината на реакцијата на инфозабавниот систем, како и интуитивноста на екранот на допир со големина од 10,7 инчи, сместен во заоблен панел и нуди поврзување со Apple CarPlay и Android Auto. Пред нас, зад воланот се најде 10,25-инчен дигитален инструмент кластер кој одлично и прегледно ги прикажува сите важни информации за возењето.

Иако автомобилот е насочен кон спортските перформанси, BMW не заборави на удобноста. Системите за помош на возачот, како што е системот за одржување во лента, се значително подобрени, што го прави возењето безгрижно дури и при повисоки брзини. Сепак, суспензијата е нешто поцврста отколку кај стандардните модели, што може да се почувствува на нерамните патишта, но на мазниот асфалт низ јужна Германија, тоа не беше проблем.

Ако дополнително сакате да го „накитите“ вашиот хот хеч, BMW на купувачите им овозможува M135 xDrive можат да го нарачаат со различни М делови, вклучувајќи го пакетот M Sport, M Sport Design и M Technology Package. Ќе бидат понудени и различни M Performance Parts.

Серија 1

Со оглед на тоа дека во Минхен се дружевме и со стандардната Серија 1, вреди да се напомене дека гамата, покрај M135 xDrive, сега ја сочинуваат и 118d, 120d и 120, иако не сите пазари ќе ги добијат сите четири модели. 120d располага со 2,0-литарски четирицилиндричен дизел мотор, додека бензинецот 120 е опремен со 1,5-литарски трицилиндричен мотор. И двете инкорпорираат 48-волтна благ-хибридна технологија. Бензинскиот 120i испорачува 168 КС и 280 Nm вртежен момент, додека 120d нуди 161 КС и 400 Nm вртежен момент. Моделите 120 и 120d забрзуваат од 0 до 100 км/ч за 7,8 секунди, односно 7,9 секунди.

Возевме BMW M135 xDrive

Основата на дизел гамата е 118d. Исто така, има 2,0-литарски турбодизел со четири цилиндри, иако е ограничен на 148 КС и 360 Nm вртежен момент, што му овозможува да забрза до „стотка“ за 8,3 секунди.

Сите модели од Серија 1 сега доаѓаат стандардно со седумстепен Steptronic менувач со двојна спојка. За жал, тоа значи дека за прв пат во неговата 20-годишна историја на производство, рачен менувач повеќе не е достапен во Серија 1.

Достапност и цена

BMW M135 xDrive е совршен спој на моќност, дизајн и технологија. Со цена од 72.280 евра, овој хечбек не е евтин, но она што го добивате за таа сума е еден од најдобрите перформансни компактни автомобили на пазарот. За вистинските автомобилски ентузијасти, овој модел е повеќе од само превозно средство – тој е искуство, со перформанси што ќе го задоволат секој кој сака брзина и агилност.

Поврзани вести

Back to top button