McLaren W1 е најмоќниот и најбрзиот модел на марката досега
Со 1275 КС и 0 до 200 км/ч од 5,8 секунди, W1 е најновиот и најдобар во серијата хиперавтомобили „1“ на McLaren
McLaren го претстави најновиот хиперавтомобил кој ќе треба да ја предводи марката во иднина. Новиот W1 ги следи стапките на семиналната F1 и неговиот модерен наследник, P1. McLaren го смета како последниот влез во неговата серија „1“ предводници, како „крајниот израз на вистински суперавтомобил“.
Бројките потврдуваат дека McLaren W1 е нешто посебно. Со хибриден V8 погон, W1 испорачува вкупна моќност од 1275 КС и 1.340 Nm вртежен момент, што го прави најмоќниот автомобил што компанијата некогаш го има произведено.
А, благодарение на фокусот да се направи автомобилот што е можно полесен, W1 исто така има најдобар сооднос сила-тежина во својата класа од 899 КС/тон. Всушност, тој е едвај потежок од P1, со тежина од 1.399 килограми.
За да ја задржи тежината надолу, McLaren не се одлучи за погон на сите тркала и наместо тоа ја испраќа силата до задните тркала како почит на нивното тркачко наследство.
W1 е најбрзиот патнички McLaren досега. Додека времето од 0–100 км/ч од 2,7 секунди е само по себе импресивно, уште поимпресивен е фактот што W1 може да достигне до 200 км/ч за 5,8 секунди и до 300 км/ч за помалку од 12,8 секунди.
Максималната брзина е ограничена на 350 км/ч/, а треба особено да се истакне дека W1 е за три секунди по круг побрз околу референтната патека Нардо на McLaren од моделот Senna кој е специјализиран за тркачката патека.
Ново V8 срце
McLaren во фокусот го става моторот со согорување, со MHP-8 V8 кој испорачува 929 КС. Иако спецификациите на моторот звучат донекаде познато за она што беше основа на многу суперавтомобили на McLaren во минатото, MHP-8 е опишан како целосно нов мотор, кој е всушност твин-турбо V8 со зафатнина од 4,0 литри. Може да достигне до 9200 вртежи во минута благодарение на некои отвори на цилиндрите обложени со плазма спреј, и како што може да се очекувале, има задолжителна употреба на обилни количини алуминиум во конструкцијата на моторот.
Горивото практично се катапултира во цилиндрите со јачина од 350 бари, благодарение на директното вбризгување на бензин (GDI) – истата технологија што ја промовираше Mitsubishi во 90-тите. Како и кај различните апликации што го користеле GDI во текот на децениите, технологијата е еден од начините да се контролираат емисиите на W1. Помалата придобивка е тоа што му овозможува на моторот MHP-8 да има најголема специфична моќност досега, што е значителни 230 КС на литар.
Хибриден погон
Иако V8 може да се смета за ѕвезда на шоуто, остатокот од погонот е исто толку важен. Хибридните елементи се полесни во W1 отколку во P1, а E-Module користи технологија позајмена од IndyCar и Formula 1. Дополнува вкупно 346 КС, со електричниот мотор и контролна единица интегрирана како една за подобро пакување.
Моторот се напојува од батерија од 1,384 kWh. Ако мислите дека тоа звучи лошо, ќе бидете во право. Доволно е само W1 да помине 2,6 километри само во електричен режим. Се разбира, користењето на W1 во ЕВ режим е веројатно помалку очекувано од вообичаено.
Батеријата и електричниот мотор исто така се користат за враќање наназад и палење на автомобилот по подолги периоди на мирување и се споени со осумстепен менувач. Она што не е електрично, сепак, се системите за управување и сопирање, кои и двата остануваат хидраулични; McLaren не е подготвен да прави компромиси околу возачкото чувство.
Изобилие на активни аеродинамички компоненти
Дизајнерските елементи на предницата, во комбинација со големиот број површини, отвори и жабри од страната на W1, се дизајнирани за да помогнат во аеродинамиката, и сето тоа е инспирирано од тркачката дивизија на McLaren. „Ground Effect“ е главниот збор во Formula 1 од последните промени на регулативата, и тие го пробиваат патот до врвниот патнички болид на марката и овде.
Она што е малку помалку инспирирано од F1 (со исклучок на DRS) е активната аеродинамика на автомобилот. Потребна е истата иновација како што сме виделе претходно на автомобили како Senna и 765LT, но британскиот производител на автомобили вели дека ова е прв пат во основа да имате два автомобили во еден.
Автомобилот може да ја „измени формата“ кога станува збор за должностите на патеката, со активни предни и задни крила кои почнуваат да дејствуваат кога ќе се стави во тркачки режим. Задниот дел има задно крило „Active Long Tail“ кое ја проширува работната површина на дифузорот и делува како воздушна сопирачка и крило DRS. Иако горната страна може да изгледа прилично аеро-оптимизирана, долниот дел на возилото е тој што обезбедува најефективна употреба на аеро-ефектот на земја.
Во тркачки режим, W1 се спушта за 1,46 инчи напред и 0,7 инчи назад. Потоа, со своите активни крила и Активната контрола на шасијата III, тој е способен да генерира до 350 килограми надолна сила напред и 650 кг назад, давајќи вкупна надолна сила до 1.000 кг во свиоци со голема брзина.
Сè друго е обликувано околу посакуваната форма на дизајнерите, со некои стилски и ергономски елементи жртвувани во процесот. Предната суспензија е дизајнирана да не го попречува аеродинамичниот проток на каросеријата, со пониски шипки благодарение на туркачките шипки и внатрешните амортизери. Ќе забележите помал отвор на прозорецот, а седиштата остануваат фиксирани на своето место, а педалите, воланот и другите контроли се прилагодливи наместо тоа.
Цена од 2 милиони евра
McLaren вели дека W1 ќе започне од 2 милиони евра, но во голема мера од таму работите ќе се движат само во нагорна линија. Тоа е затоа што очигледно постои неограничен список на опции достапни од McLaren Special Operations (MSO), што значи дека, во теорија, нема два автомобили да бидат исти.
Тоа и фактот дека некогаш ќе бидат изградени само 399 примероци на W1, кои веќе се резервирани.