fbpx

Škoda Enyaq RS Race е целосно електричен концепт за тркачки автомобил

Škoda исфрли речиси 320 килограми од Enyaq Coupe благодарение на употребата на лесен биокомпозитен материјал за да го создаде Enyaq RS Race

Škoda Motorsport го претстави новиот концепт Enyaq RS Race, кој е кросовер купе со високи перформанси наменет за трчаките патеки. Моделот е целосно електричен и има мноштво надградби фокусирани на заштеда на тежина и да биде достоен конкурент.

Мотоспорт улогата е јасно видлива бидејќи концептот е опремен со агресивни браници и аеродинамичен комплет за каросерија. Ним им се придружува минималистичка решетка која е опколена со затемнети фарови.

Промените продолжуваат понатаму бидејќи концептот има вентилирана хауба и продолжени браници. Дизајнерите дури и не го занемаруваа покривот бидејќи носи мали крила кои помагаат да се насочи воздухот кон големото задно крило. Најдобрите моменти ги заокружуваат аеродинамички оптимизираните ретровизори, масивен дифузор и тркала од 20 инчи обвиткани во гуми со низок профил.

„Голата“ кабина е подготвена за на патеката, бидејќи има хромолски заштитен кафез, како и две тркачки седишта Atech со појаси со шест точки. Тимот на Škoda Motorsport исто така инсталираше автоматски апарат за гаснење пожар, хидраулична рачна сопирачка во рели стил и волан според тркачките спецификации. На друго место, има биокомпозитна контролна табла и 13-инчен инфозабавен систем.

Skoda Enyaq RS Race

Бидејќи звукот игра важна улога во трките, концептот има премиум аудио систем Havas кој обезбедува „возбудливо мотоспортско искуство“ при брзини над 30 км/ч. Škoda додаде дека бучавата е „значително погласна“ отколку кај патниот Enyaq Coupe RS и може да се менува.

Надградбите не се само козметички бидејќи концептот има нов систем за управување, како и карбон-керамички сопирачки со високи перформанси. Инженерите, исто така, инсталираа прилагодлива спортска суспензија што овозможува фино прилагодување на поставките за компресија, вкочанетост и враќање.

Електричните возила се далеку од лесни, па Škoda прифати одржлив биокомпозитен материјал кој ја нуди истата цврстина и заштеда на тежина како карбонот. Покрај еколошката каросерија, моделот има поликарбонатни прозорци и биокомпозитен панел кој го заменува вообичаениот панорамски стаклен покрив. Благодарение на овие и други мерки, концептот е 316 килограми полесен од неговиот примерок за патување.

Погонската група се пренесува бидејќи има пакет батерии од 82 kWh што го храни системот за погон на сите тркала со двоен мотор кој развива 340 КС. Сепак, благодарение на значителното намалување на тежината, брзината до 100 км/ч сега трае помалку од пет секунди. За да се стави таа бројка во перспектива, на стандардниот модел му се потребни 5,5 секунди за да ја постигне истата задача.

Поврзани вести

Back to top button