fbpx

Porsche го претстави новиот 911 GT3

Porsche GT3 и GT3 Touring добиваат освежување за генерацијата 999.2, со повеќе опции и помала тежина од претходно

Porsche ја продолжува својата богата историја со претставувањето на новите 911 GT3 и 911 GT3 со Touring пакет, модели кои го одбележуваат 25-годишното наследство на GT3. Овие две верзии, дел од „992.2“ освежувањето на моделот, нудат суптилни, но значајни подобрувања и нови опции кои се насочени кон ентузијастите што бараат врвна перформанса на патеката и задоволство при секојдневно возење.

Екстериерен дизајн

Екстериерот на новите 911 GT3 модели го задржува спортскиот дух на Porsche, со рафинирана аеродинамика и визуелни подобрувања кои придонесуваат за подобрена функционалност и изглед. Новиот преден дифузор и редизајнираните странични перки го зголемуваат воздушниот проток и потисната сила, додека Matrix LED фаровите овозможуваат подобра осветленост и го ослободуваат просторот за довод на воздух.

Задниот дел е исто така модернизиран со редизајниран дифузор и отвори за воздух. Кај GT3 верзијата, новиот заден спојлер има странични плочи кои ја зголемуваат стабилноста при возење на високи брзини. Touring пакетот, пак, ја задржува елеганцијата на 911, со издолжлив заден спојлер наместо фиксно крило, што го прави моделот порафиниран и дискретен.

Porsche 911 GT3

Ентериер

Во внатрешноста на новиот 911 GT3 и GT3 Touring, Porsche го комбинира спортскиот амбиент со најновите технолошки иновации. Целосно дигиталната инструмент табла ги прикажува сите клучни податоци за тркачката патека, како што се притисокот во гумите, нивото на масло и времето на менување на брзините. Touring пакетот носи нов луксузен кожен ентериер, а за прв пат нуди и опција за задни седишта, што го прави автомобилот уште пофункционален за секојдневна употреба.

Дополнително, возачите имаат можност да изберат помеѓу иновативните карбонски спортски седишта, оптимизирани за тркачки патеки со отстранливи потпирачи за глава за користење на кациги, или 18-насочно прилагодливите Adaptive Sports Seats Plus за оние што претпочитаат поголема удобност и луксуз.

Погонска група

Моторот останува еден од главните адути на новиот 911 GT3. Овој 4,0-литарски атмосферски боксер мотор со шест цилиндри испорачува 510 коњски сили и максимален вртежен момент од 450 Nm. Иако новите стандарди за емисии на издувни гасови доведоа до минимално намалување на вртежниот момент во споредба со претходникот, максималната моќност и капацитетот за високи вртежи од 9,000 rpm остануваат непроменети.

Емисиите се контролирани преку нов издувен систем со четири катализатори и два филтри за честички, овозможувајќи му на GT3 да ги исполни строгите регулативи, додека продолжува да го одржува својот карактеристичен звук.

Porsche 911 GT3

Механика и управување

Еден од најзначајните механички подобрувања кај новиот GT3 е пократкиот конечен однос на преносот, кој сега е за 8% пократок во споредба со претходната верзија. Оваа промена не само што ја компензира загубата во вртежен момент, туку и го прави автомобилот подинамичен и забавен за возење во свиоците, тврдат од Porsche.

Подесувањата на амортизерите се оптимизирани за подобро справување со нерамнините на патеката, додека управувањето е поинтуитивно и прецизно. Како резултат на овие подобрувања, 911 GT3 сега нуди подобрено држење на патеката и побрза реакција на команди на возачот.

Лесен дизајн и опции

Лесната конструкција е клучен елемент кај новите GT3 модели. Weissach и Leichtbau пакетите овозможуваат уште поголемо намалување на тежината преку употреба на карбон-фибер за елементи како што се покривот, задните крила, надворешните ретровизори и антирол баровите. Новите алуминиумски тркала, стандардни на моделот, штедат 1.5 килограми, додека магнезиумските тркала достапни со Weissach пакетот дополнително го намалуваат овој број за 9 килограми.

Лесната литиум-јонска батерија исто така придонесува кон целокупната намалена тежина на возилото, кое во својата најлесна форма тежи само 1,420 килограми.

Новиот 911 GT3 и GT3 Touring ќе бидат достапни за нарачка на крајот на годината, со испораки планирани за летото 2025 година.

Поврзани вести

Back to top button