Carrera T е најновиот член во семејството на Porsche 911
Porsche ја претстави новата (позната како 992.2) верзија на 911 Carrera T. Приспособена кон ентузијастите, 911 T (T for Touring) постои од генерацијата 991.2 од 2018 година, нудејќи опција со помала тежина, канализирајќи ја оригиналната соголена верзија од 1968 година.
911 T е позициониран како 911 фокусиран на повеќе ентузијасти, каде што заштедата на тежина и стандардниот рачен менувач се фокусот. За моделот од 2025 година, голем дел од тоа останува точно. Всушност, 911 T сега доаѓа исклучиво со рачен менувач. Интересно, 911 T исто така ќе биде достапен за прв пат како кабриолет, но и како купе.
Само со рачен менувач
Додека претходно се нудеше менувач PDK, нема да има таква опција за моделската 2025 година. 911 T сега го испушта седум-степениот мануелен менувач, тргнувајќи за поконвенционален шест-брзински менувач. Кога станува збор за рачката од менувачот, сега е топче од орево дрво, додека во внатрешноста има лого со шема за менување на совозачката страна.
Porsche 911 T се придвижува од истиот 3,0-литарски твин-турбо боксер мотор кој се наоѓа на основната Carrera. Тој генерира 393 КС и 449 Nm вртежен момент и е способен да забрзa од 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди како купе или 4,7 секунди во Cabriolet форма. Максималната брзина на Coupe и Cabriolet е 295 км/ч и 292 км/ч.
Заштеда на тежина или…
Кога станува збор за тежината, тука работите стануваат интересни. Имено, иако 911 T Coupe е технички најлесната варијанта на 911 Carrera, тој сепак доби неколку килограми во однос на својот претходник. Поточно, изнесува 1.504 килограми наспроти 1.476 кг на актуелниот модел. Јасно е дека станува збор за зголемување од само 28 кг, но кога „лесниот“ модел е само 12 кг полесен од основната спецификација Carrera 1.516 кг, настапува легитимното прашање колку всушност лесната варијанта е лесна. За да го ставиме тоа во понатамошен контекст, минатогодишниот 911 T беше 45 кг полесен од 911 Carrera опремена со PDK.
Да, има очекувано потенко стакло и намаленa звучност во кабината. Но, не треба да се заборави дека голем дел од тие барања за заштеда на тежина се исто така благодарение на 911 T Coupe што се произведува од фабриката како двосед. Задните седишта може да се вратат како дополнителна опрема – нешто за што веројатно повеќето сопственици и ќе се одлучат.
Можеби една од причините зошто 911 T е потежок од порано е затоа што управувањето на задната оска сега е вклучено како стандард. Ова одговара на наративот дека 911 T е повеќе подобра опционална алтернатива на основната Carrera, бидејќи стандардно доаѓа и со Porsche Torque Vectoring, Sport Chrono и Porsche Active Suspension Management (PASM). Другите промени вклучуваат побрз сооднос на управувањето, додека предните и задните анти-рол барови се исто така ревидирани.
Сега доаѓа и во Cabrio издание
Можеби најголемото навестување дека 911 T станува повеќе маркетиншко ниво на опременост за ентузијасти, наместо вистинскиот соголен лесен модел каков што беше некогаш е додавањето на кабриолет во линијата. За разлика од Coupe, Cabrio доаѓа со задни седишта како стандард, и интересно е што Porsche одлучи да не зборува за специфична заштеда на тежината или колку тежи 911 T Cabriolet.
Визуелните елементи со кои 911 T се одликува се предниот спојлер од Carrera GTS, акценти обоени во Vanadium Grey Metallic, специјални налепници и спортски издув од црн нерѓосувачки челик. Тркалата, 20-инчни предни и 21-инчни задни Carrera S легури, сега доаѓаат во двобоен финиш, со вградено обработено лице со висок сјај.
Специјален надворешен пакет Carrera T е достапен како опција што ги применува Gentian Blue акцентите на неколку делови од автомобилот. Ова ги вклучува тркалата, ознаката на задниот модел, лајсните во доводот, графиката на вратата и лентата на хаубата со логото Carrera T. Овој пакет исто така вклучува црни капаци за ретровизорите наместо стандардната Vanadium Grey боја.
Истото може да се направи и за внатрешноста, која ќе додаде Gentian Blue шевови, безбедносни ремени, инсерти за контролната табла и така натаму. Стандардниот 911 T доаѓа со Vanadium Grey на контролната табла и централната конзола, со 4-насочни електрични Sports Seats Plus обложени со Race-Tex.
Нарачките за Porsche 911 Carrera T од 2025 година се веќе отворени.