Dolphin и Atto 3 ќе бидат првите модели на BYD произведени во Европа
BYD планира да ги произведе повеќето од електричните возила што ги продава во Европа во својата фабрика во Унгарија
Кинескиот гигант за производството на електрични возила, BYD, продолжува со своето брзо глобално проширување и следната година ќе започне со производство на популарните модели Dolphin и Atto 3 во Европа. Европските автомобилски производители веќе се во страв од растечката сила на BYD, а сега ќе треба да се соочат со фактот дека кинеската компанија ќе произведува возила во нивниот „двор“.
BYD гради голема производствена фабрика во Унгарија и, според изјавата на шефицата на BYD за Европа, Стела Ли, фабриката ќе почне со зголемено производство кон крајот на 2025 година. Иако почетните планови на компанијата беа да го произведува малото возило Seagull во Европа, фокусот сега се префрлил на Dolphin и Atto 3, бидејќи овие модели се очекува да имаат поголема побарувачка на европскиот пазар.
Во интервјуто за германскиот бизнис магазин Capital, Ли изјавила дека процесот на зголемување на капацитетот на фабриката во Унгарија ќе трае две до три години, а третиот модел што ќе се произведува ќе биде помеѓу Dolphin и Atto 3. Овој нов модел, кој Ли го нарече „Atto 2“, се очекува да биде преименувана верзија на моделот Yuan Up, помал и поиздржлив SUV кој веќе е достапен во Кина. Дизајнот на Atto 2 ќе биде сличен на тој на Mercedes-Benz GLB, но во помали димензии. Покрај тоа, моделот Seagull ќе стане четвртиот модел што ќе се произведува во фабриката во Унгарија.
Иако BYD прави големи чекори на европскиот пазар, обезбедувањето силна позиција нема да биде лесно. Растот на продажбата на електрични возила во Европа успори во текот на 2024 година, а конкуренцијата е голема. Како одговор на ова, се очекува BYD да ја зголеми понудата на свои plug-in хибриди на европскиот пазар за да добие поголем удел.
Во октомври, Стела Ли објави дека BYD ќе произведува поголемиот дел од EV-возилата што ќе ги продава локално во Европа, особено по примената на тарифите на увоз на кинески произведени електрични возила. За да ја поддржи својата европска операција, BYD работи на воспоставување нов синџир на снабдување, што вклучува составување на батериски пакети во Унгарија и Турција. Сепак, компанијата ќе мора да увезува батериски ќелии од Кина за да го заврши производниот процес.
Амбициозната стратегија на BYD за проширување во Европа сигурно ќе предизвика бранови на пазарот на електрични возила, бидејќи компанијата продолжува да се бори за доминација во растечката индустрија. Со локално производство и силна понуда на возила, конкуренцијата во Европа ќе стане уште поостра.