Nio го лансира Firefly брендот со нов мал ЕВ хечбек
Првиот модел на новиот бренд на Nio, едноставно наречен Firefly, ќе биде пласиран на пазари како Европа, Латинска Америка и Југоисточна Азија
Кинескиот производител Nio го претстави долгоочекуваниот бренд Firefly, кој ќе се насочи кон поекономичниот сегмент на пазарот на електрични возила. Првиот модел на брендот е компактен електричен хечбек со заменливи батерии, дизајниран за глобални пазари како Европа, Латинска Америка и Југоисточна Азија.
Возилата на Firefly ќе бидат под позицијата на Nio и Onvo во однос на големина, карактеристики и цена. Целта на брендот е да направи „мали, висококвалитетни електрични автомобили достапни за поширока публика“.
Дизајн инспириран од Honda e
Првиот модел, наречен едноставно Firefly, го дизајнираше Крис Томасон, поранешен дизајнер на BMW и Ford. Надворешниот изглед наликува на некогаш популарниот Honda e, со слични стаклени површини, црно обоен кров и столбови. Особен детал се триделните кружни LED светла, кои потсетуваат на дизајнот на iPhone камерите.
Други интересни елементи се вградените рачки на вратите, шесткраките тркала и минималистичките површини. Пластичните додатоци на долниот дел од каросеријата се изработени од одржлив материјал, што ја истакнува еколошката ориентација на брендот.
Практичност и функционалност
Firefly нуди преден багажник со волумен од 92 литри, кој е поголем од повеќето конкуренти, како и задно складиште кое достигнува 1,250 литри при преклопување на задните седишта.
Возилото е опремено со минималистички ентериер, според шпионските фотографии, кој вклучува Tesla-стил инфозабавен екран и дигитална инструмент табла. Малата кружна ротација од 9.4 метри и автоматската функција за паркирање ќе го направат идеален за урбаните средини.
Firefly е конструиран за да постигне пет ѕвезди на C-NCAP и Euro-NCAP тестовите, благодарение на телото од високо-цврст челик и алуминиум (83.4%), двојни заштитни греди на предните врати и девет воздушни перничиња како стандард.
Заменливи батерии и глобална достапност
Деталите за моторите и батериите сè уште не се објавени, но се знае дека батериите ќе бидат заменливи, иако нема да бидат компатибилни со постоечките станици за Nio и Onvo поради помалата големина.
Firefly е веќе достапен за пред-нарачки во Кина со почетна цена од ¥148,800 (околу 20,400 евра). Лансирањето на кинескиот пазар е планирано за април 2025 година, а до средината на истата година моделот ќе биде достапен и во Европа, каде што се очекува да биде поскап.
До крајот на 2025 година, Nio планира возилата на Firefly да бидат достапни во 25 земји, што покажува амбициозен план за глобална експанзија.