Hyundai ја претстави својата нова генерација на хибридни погонски системи
Новиот хибриден погонски систем на Hyundai Motor Group нуди подобрувања во перформансите, како и економичноста и ефикасноста

Hyundai Motor Group ги откри деталите за својата најнова генерација хибридни погони, кои дебитираа со редизајнираниот Palisade. Новата технологија ветува значително подобрување на перформансите, намалена потрошувачка на гориво и поширока примена низ различни модели.
Нов менувач со две електромотори
Во срцето на новиот хибриден систем се наоѓа менувач со два интегрирани електромотори. Првиот е задолжен за стартување, регенерација на енергија и асистенција при забрзување, додека вториот се користи за погон и регенеративно сопирање. Hyundai тврди дека оваа конфигурација „ја зголемува моќта, перформансите и ефикасноста, овозможувајќи прецизно менување на брзини и намалени вибрации и бучава.“
Опсег на конфигурации и перформанси
Новиот систем е дизајниран за да се комбинира со различни мотори. Првата конфигурација користи 2.5-литарски турбо мотор, а подоцна ќе биде достапна и варијанта со 1.6-литарски турбо. Hyundai најави дека комбинираниот излез ќе се движи од околу 100 КС (74 kW) до над 300 КС (221 kW), во зависност од моделот.
2.5-литарскиот мотор доби подобрен проток на цилиндри, нови клипови и ажурирана горивна инјекција, со што се постигнува висока ефикасност, оптимизирана специјално за хибриди. Пренесувањето на функциите за стартување и генерирање енергија директно на менувачот, исто така, придонесува за минимизирање на загуби во енергијата.
Податоци за перформанси и ефикасност
Во новиот Hyundai Palisade, 2.5-литарскиот хибриден мотор испорачува 329 КС (246 kW) и 460 Nm вртежен момент – што е за 19% повеќе моќност и 9% повеќе вртежен момент од неговата стандардна турбо верзија. Дополнително, хибридниот систем нуди за 45% подобра економичност на горивото.
Наскоро ќе следува и 1.6-литарска хибридна верзија во непознат SUV од средна класа, која ќе постигне 4% подобрување на потрошувачката и дополнителни 13 Nm вртежен момент.
Напредни технологии инспирирани од ЕВ модели
Hyundai не застанува тука – новата платформа вклучува и e-AWD систем со електромотор на задната оска, кој обезбедува подобро управување и стабилност во сите услови. Новитети како e-Handling 2.0, e-Ride 2.0, V2L, Stay Mode и Smart Regenerative Braking се преземени од електричните возила и обезбедуваат повисоко ниво на удобност и функционалност.
„Stay Mode“ овозможува користење на батеријата за напојување на климата и инфо-забавниот систем без да се вклучи моторот, а функцијата V2L овозможува напојување на надворешни уреди – совршено за теренска работа или дружење на отворено.
Широка примена низ брендовите Hyundai, Kia и Genesis
Hyundai Motor Group најавува дека новите хибридни системи ќе се применуваат низ целата гама – од компактни до луксузни модели. Genesis, на пример, ќе добие 2.5-литарски турбо хибрид за возила со погон на задните тркала во 2026 година, по што технологијата ќе се прошири и кај други модели од премиум сегментот.
Новата генерација на хибридни системи е уште еден доказ за стратегијата на Hyundai да биде лидер во електрификацијата, без компромис кога станува збор за перформанси и возачко уживање.