Porsche 911 Carrera 4S: Нови AWD верзии со повеќе моќ и подобрена опрема
Porsche ја проширува гамата на 911 со нови AWD верзии на Carrera 4S - купе, кабриолет и Targa, со 480 КС, подобрена опрема и нови технологии

Porsche го проширува семејството на 911 со три нови модели со погон на сите четири тркала, купе, кабриолет и легендарната Targa 4S. Со ова, бројот на AWD изведби во гамата на 911 се зголемува на шест, нудејќи уште поголем избор за љубителите на спортската и безбедна динамика на возење.
Повеќе сигурност, истата емоција
Новите верзии со погон на сите тркала се базираат на Carrera S, но нудат зголемена стабилност и тракција, особено корисна во променливи климатски услови. Благодарение на системот Porsche Traction Management (PTM), возилото останува со изразена задна динамика, но по потреба испорачува вртежен момент и на предната оска. Системот се контролира електромеханички, а Targa и натаму се нуди исклучиво со AWD конфигурација.
Повеќе моќност и подобри перформанси
Срцето на новите модели е 3.0-литарскиот twin-turbo боксер мотор со шест цилиндри, кој сега испорачува 480 КС (353 kW), што е зголемување од 30 КС во однос на претходникот. Преносот е преку 8-брзински PDK менувач, додека забрзувањето од 0 до 100 km/h трае само 3,3 секунди (со Sport Chrono пакет). Максималната брзина изнесува 308 km/h.
Targa слави 60 години со нова верзија
Targa – уникатната „безбедна кабриолет“ изведба – годинава одбележува 60 години од своето деби. Воведена во 1965 година како одговор на американските барања за поголема безбедност кај кабриолетите, Targa комбинираше отворено возење со сигурноста на цврста структура. Денес, таа останува икона, со автоматски механизам за покривот кој за само 19 секунди ја трансформира во кабриолет.
Подобрена стандардна опрема
Сите нови AWD верзии доаѓаат со богата стандардна опрема: 20/21-инчни Carrera S тркала, Porsche Torque Vectoring Plus систем, спортски издувен систем, LED матрикс фарови, кожа во внатрешноста и безжично полнење на смартфон. Targa 4S стандардно вклучува и управување на задните тркала, додека купето е дводелна конфигурација со можност за додавање задни седишта без доплата.
Системот за сопирање е преземен од GTS моделите и вклучува црвени шепи и дискови од 408 мм напред и 380 мм назад. Дополнителни функции се автоматско затемнување на ретровизори, систем за детекција на дожд, предупредување за напуштање на лента и амбиентално осветлување. Покрај тоа, клиентите можат да изберат и голем број опции за персонализација.