Aston Martin Vantage S: Помоќен, побрз и поспортски од кога било
Aston Martin Vantage S пристигнува со 671 КС, забрзување до 100 км/ч за 3,3 секунди и унапредена суспензија и подвозјe

Aston Martin ја претстави најновата верзија на својот популарен модел Vantage, овојпат во уште поагресивната и спортски насочена изведба Vantage S. Официјалната премиера беше пред најавениот настап на фестивалот на брзината во Гудвуд, а новиот Vantage S доаѓа со зголемена моќност, подобрена суспензија и суптилни дизајнерски измени кои ја нагласуваат неговата динамична природа.
671 коњски сили и забрзување до 100 км/ч за 3,3 секунди
Под хаубата останува 4.0-литарскиот твин-турбо V8 мотор, кој сега развива 671 КС – нешто повеќе од стандардниот Vantage (656 КС). Вртежниот момент останува 800 Nm, а силата се пренесува на задните тркала преку осум-степен автоматски менувач ZF. Оваа конфигурација му овозможува на Vantage S да постигне 100 км/ч за само 3,3 секунди, додека максималната брзина изнесува 325 км/ч.
Подобрувања на шасијата и суспензијата
Инженерите на Aston Martin направиле значајни промени и кај подвозјето. Ново прилагодените адаптивни амортизери Bilstein DTX овозможуваат подобро чувство и реакција на предниот дел, додека модифицираните задни пружини овозможуваат подобро апсорбирање на нерамнините и повисоко ниво на комфор при ниски брзини. Интересно е што задната подрама сега е директно прицврстена на каросеријата без гумени спојки, што резултира со подобра директност и чувство во управувањето. Промените во аглите на камбер, то и кастер дополнително ја подобруваат агилноста на возилото.
Динамичен, но елегантен дизајн
Дизајнерските промени се суптилни, но забележливи. Нови централно поставени отвори на хаубата, црвени акценти, како и нов заден спојлер кој создава 44 килограми потисна сила придонесуваат за поагресивен изглед. Новиот сет од 21-инчни алуминиумски тркала, завршени во сатенски црн финиш со црвени детали, дополнително ја нагласуваат спортската насока на Vantage S.
Ентериер со минимални, но специфични освежувања
Во внатрешноста, промените се дискретни. Кабината добива специјални везени логоа за Vantage S, како и избор на црвени или сребрени детали на металниот селектор на режими на возење. Останатите елементи, како инфозабавниот систем и луксузните материјали, остануваат исти со оние од стандардниот модел.
Со новиот Vantage S, Aston Martin дефинитивно го зацврстува својот статус во сегментот на суперспортски купеа со мотор напред и погон назад, нудејќи перформанси кои сериозно го предизвикуваат Ferrari Amalfi и сличните ривали во класата.