Peugeot го најави новиот Polygon концепт
Peugeot го најави Polygon концептот, кој го дефинира идниот дизајн јазик и воведува steer-by-wire технологија во идните модели

Peugeot објави прв тизер за новиот Polygon концепт, чија цел не е само да ја најави следната генерација на 208, туку и да го претстави целосниот правец на идниот дизајн јазик на брендот. Француската марка јасно става до знаење дека следува радикална промена, подалеку од еволуција и многу поблиску до целосно редефинирање на идентитетот на Peugeot.
Дизајн кој комбинира ретро детали и футуристичка агресија
Иако Polygon воведува сосема нова визуелна насока, моделот носи суптилни ехо-елементи од легендарниот Peugeot 205, највидливи во триаголната B-колона и овалните значки на задниот страничен дел. Сепак, ретро инспирацијата завршува тука. Останатиот дизајн е чисто футуристички, со долно поставено и речиси хоризонтално шофершајбна, агол кој повеќе наликува на суперспортски автомобил отколку на класичен мал семеен модел.

Колесниците се поставени крајно на аглите на каросеријата, создавајќи визуелна тензија и мускулест волумен, при што страничните панели се оформени така што го нагласуваат агресивното присуство. Целосното отсуство на решетка открива дека станува збор за електричен модел, додека делумно застаклениот кров ја нагласува концептната природа, иако овој елемент најверојатно нема да стигне до сериско производство.
Steer-by-Wire системот како идно врвно искуство во возењето
Најважниот технолошки елемент што сигурно ќе го видиме и во сериските модели е Steer-by-Wire системот. Peugeot го нарекува „централен за идното уживање во возењето“, а Polygon служи како демонстративна платформа за неговото воведување.

Системот доаѓа со нов Hypersquare управувач – правоаголен волан со четири кружни отвори, чиј дизајн се повторува и во изгледот на тркалата. Овој концепт првпат беше претставен во Peugeot концепт во 2023 година, а Polygon го пренесува во поиздржана, функционална форма.
Техника развиена под покровот на Stellantis
Polygon претставува и поглед во иднината на платформите на групацијата Stellantis. Следната генерација на 208, како и идниот Opel/Vauxhall Corsa, ќе ја користат новата STLA Small архитектура.
Иако Peugeot се уште не ги открива техничките податоци, очекувањата се дека Polygon ќе послужи како основа за верзија со батерија од околу 82 kWh, слична на онаа што беше презентирана со Opel GSE Vision Gran Turismo концептот, што би претставувало значителен напредок во однос на сегашниот 52 kWh e-208.

Целосното откривање следува наскоро
Peugeot ќе го претстави Polygon следната недела, кога ќе бидат откриени повеќе детали за електричниот погон, опсегот, интериерот и потенцијалните сериски елементи. Она што веќе е јасно е дека Peugeot не планира еволуција, туку револуција, и дека Polygon е првото отворено поглавје на таа трансформација.









