Land Rover го претстави најекстремниот Defender досега за Dakar

Land Rover го претстави екстремниот Defender D7X-R за Дакар 2026, со засилен V8, Flight Mode технологија, 35-инчни гуми и рели спецификации

Land Rover официјално го претстави Defender Dakar D7X-R, најспособната и најекстремна изведба на моделот досега, развиена специјално за Светскиот рели-реид шампионат (W2RC) и легендарното рели Дакар 2026. Моделот е базиран на серискиот Defender Octa, но добива серија рели надградби за да се натпреварува во категоријата „Stock“, а зад воланот ќе седне рекордниот Стефан Петерхансел, 14-кратен победник на Дакар.

Land Rover Defender Dakar D7X-R

Агресивен изглед и сериозни оф-роуд модификации

Defender Dakar D7X-R изгледа уште поекстремно од тест-прототипите. Иако регулациите дозволуваат ограничени измени во однос на сериската верзија, Land Rover ги искористи сите можности за подобрување на издржливоста и способностите. Моделот добива пошироки крила, изрези на браниците и праговите, нова вентилирана хауба, поголеми доводи за воздух и два вертикални snorkel елементи кои овозможуваат подобра работа во екстремни услови. LED светлата монтирани на покривот го дополнуваат оф-роуд карактерот, а резервното тркало поставено на задната врата е отстрането за намалување на масата.

Уникатната „Geopalette“ ливреја создадена специјално за Dakar ја рефлектира пустинската атмосфера, со нијанси инспирирани од песок, карпи и вода. Под површината, D7X-R користи 35-инчни гуми, поширока коловозна ширина и зголемено растојание од подлогата, благодарение на засилената суспензија со Bilstein перформанс амортизери. Сопирачките се подобрени со вентилирачки дискови и поцврсти клешти, што значително го зголемува контролираното забавување на тежок терен.

4.4 V8 на одржливо гориво и специјален „Flight Mode“

Под хаубата работи 4.4-литарскиот твин-турбо V8 мотор од Defender Octa, но прилагоден да работи на одржливо гориво. Осумстепениот автоматски менувач е задржан, но доаѓа со пократок финален пренос за подобри оф-роуд перформанси. Новиот мотоспорт модул за управување со електрониката носи една од најважните иновации – „Flight Mode“, функција која го прилагодува вртежниот момент при слетување по скокови, овозможувајќи поблаги и поконтролирани приземјувања.

Рели-специфичните надградби продолжуваат со огромен резервоар од 550 литри, неопходен за долгите етапи каде е потребен максимален автономен капацитет.

Внатрешност подготвена за Дакар

Интериерот на D7X-R е целосно трансформиран. Сериската опрема е отстранета, заменета со рели кафез-структура, карбонски панели и тркачки седишта со шестточковни безбедносни појаси. Додадени се и специјални дисплеи за телеметрија и навигација. Задната клупа е заменета со простор за три резервни тркала, комплет алати, компресиран воздух, хидраулични крикови и резервоар за вода – неопходни за опстанок на екипажот во пустинските услови.

Land Rover Defender Dakar D7X-R

Повеќе од 6.000 km тестирање пред Дакар 2026

Defender Dakar D7X-R се произведува во фабриката во Нитра, Словачка, каде се гради и серискиот Octa. До официјалното деби, прототипите веќе имаат зад себе повеќе од 6.000 километри оф-роуд тестирање на различни терени. Натпреварувачките екипи за Дакар ги вклучуваат тандеми како Стефан Петерхансел и Мика Метже, Рокас Бациушка и Ориол Видал, како и Сара Прајс со Шон Беримен. Тимот ќе го води новиот тимски директор Иван Џејмс.

Во категоријата „Stock“, Defender ќе се соочи со жестока конкуренција, меѓу кои најсилни ривали се Toyota Land Cruiser GR Sport и Nissan Patrol.

Поврзани вести

Back to top button