Реструктуирање во Ford. Компанијата е електрифицирана
Ford објави дека компанијата е започната со консултации со синдикалните партнери кои имаат за цел да го реконструираат дел од бизнисот на брендот во Европа и да ја подобрат работата на територијата на континентот. Како примарна цел, од гигантот поставиле понуда на диференцирани пазарни предлози, со помош на кои ќе се постигне уште посилна врска со корисниците и ќе се одговори на најдобар можен начин на нивните барања и очекувања.
На краток рок, Ford ќе го забрза својот основен бизнис и ќе ги намали структурните трошоци. Паралелно со тоа од компанијата ќе се трансформира и производното портфолио ќе се прошири во понудатата и волуменот на автомобилски предлози, а помалку профитабилните ќе бидат значително подобрени или прекинати во зависност од побарувачката на пазарот.
Од Ford споделија интересни детали за идниот развој на нивната палета на производи, а идните предлози ќе бидат групирани во три бизнис групи. Секоја од групите ќе биде јасно диференцирана и со посебна структура која ќе обезбеди флексибилно управување во контекст на промена на потребите и очекувањата на потрошувачите.
Ford вели дека во однос на своите патнички автомобили, компанијата ќе создаде пофокусирано портфолио, со предност на квалитетот, висока технологија и задоволство при возењето.
Секој еден нов модел по целосно новиот Focus ќе добие и електрифицирана верзија, а во зависност од применливоста и побарувачката на пазарот, може да биде хибрид, plug-in хибрид или целосно електричен.
Во третата група на Ford ќе бидат вклучени модели за европскиот пазар, вклучувајќи ги Mustang, Edge и уште еден, уште неименуван, SUV модел. Во 2020 година, оваа група ќе го вклучи целосно новиот функционален електричен автомобил на брендот, чиј дизајн е инспириран од Mustang.