fbpx

Alfa Romeo добива хибридни технологии од Formula 1

Во летото минатата година Alfa Romeo претстави амбициозен пет годишен план за развој на брендот, а за негов архитект се смета покојниот извршен директор на FCA Серџо Маркионе

Планот дава интересни модели, но не дава детали за насоката во која ќе се развива нивниот погон. Но, со тоа што Alfa Romeo влегува во Formula 1 за сезоната 2019, работите почнуваат да добиваат многу интересен пресврт.

Минатата година, италијанскиот бренд му платил на Sauber да го доработи моторот на Ferrari и да го врати до швајцарскиот тим. Сега е заменето името на тимот и Alfa Romeo учествува во Formula 1 со сопствен тим, покрај тоа што се е повторно на Sauber.

При претставувањето на новиот болид на тимот за сезоната 2018 шефот на Sauber, Фредерик Васкор откри дека италијанската марка може да добие хибридни технологии како оние што се користат од тимот во Formula 1.

„Веќе работиме на еден ваков проект заедно и наскоро ќе видите резултати – изјави Васкор пред PistonHeads.com. – За нас ова е сериозна можност, но по овој проект работите главно ќе успорат бидејќи не можеме да посветуваме луѓе од тимот кои одат по трки“.

Оваа ретка информација овозможува многу шпекулации. Но, плановите на Alfa предвидуваат два нови кросовери – еден во компактната класа, позициониран под Stelvio и еден со седум седишта, кој ќе биде поголем и полуксузен.

Многу поинтересно ќе биде заживувањето на 8C и GTV. Се претпоставува дека и двата спортски модел ќе бидат хибриди, а во 8C ќе се вметнува најмоќниот мотор на брендот позициониран на задната оска, а GTV најверојатно ќе биде купе верзијата на Giulia и исто така ќе има мотор со Quadrifoglio ознаката.

Кај секој од овие модели употребата на хибридните технологии, доаѓаат од Formula 1, а со помош на Sauber, ќе се одрази одлично на имиџот на автомобилот. Сега во Formula 1 се користат два вида хибридни системи. Едната ја конвертира топлината од турбото, а другата ја претвора топлината енергија која се ослободува од сопирачките при сопирање.

Поврзани вести

Back to top button